تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب : ۴۴۹۴۲۲
در آیین تودیع و معارفه معاونین فرماندار در نشست شورای اداری؛

معاون فرماندار گچساران: فرماندار به این نتیجه رسیدند که عذر بنده را بخواهند / همیشه اهل تعامل بوده ام

۱
۰
معاون فرماندار گچساران: فرماندار به این نتیجه رسیدند که عذر بنده را بخواهند / همیشه اهل تعامل بوده ام
کبنا ؛معاون برنامه ریزی پیشین فرماندار گچساران گفت: در این 20 ساله، خط مشی فکری بنده مشخص بوده، اما در حوزه کاری همیشه تعامل با افراد داشتیم و وظیفه خود را به خوبی انجام دادم.
به گزارش کبنا، آیین تودیع و معارفه معاونان برنامه ریزی فرماندار گچساران در نشست شورای اداری این شهرستان برگزار شد.
معاون برنامه ریزی فرماندار گچساران در نشست شورای اداری شهرستان گچساران در آیین تودیع خود گفت: چندین سال در مرکز استان خدمت کرده ام. 28 سال سابقه کار در استانداری، فرمانداری و بخشداری ها را دارم و در سمت های دهدار، کارشناس، معاون فرماندار، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خدمت کردم.
نشاطی فر گفت: تنها مدیرکلی بودم که با واسطه اعضای شورای تأمین به گچساران برگشتم، بنا به دلایلی و علاقه شخصی خود به شهرستان گچساران، به این شهر برگشتم.
وی گفت: همیشه در دوره کاری خود اهل چالش نبودم، بلکه همیشه اهل تعامل بودم. با فرمانداران مختلفی کار کردیم.
نشاطی فر اظهار کرد: با آقای حبیبی اصولگرا که به مدت 30 ماه فرماندار گچساران بودند همیشه برای بنده احترام قائل بودند.
نشاطی فر گفت: با آقای دیهیمی خوب نیز از قبل آشنا بوده ایم، ولی مسائل سیاسی این آشنایی ها را نمی پذیرد و فرماندار به این جمع بندی رسیدند که با وجود اینکه معاون عمرانی خالی بود عذر بنده را بخواهند و از آقای علیزاده در این سمت استفاده کنند.
وی اظهار کرد: در این 20 ساله، خط مشی فکری بنده مشخص بوده، اما در حوزه کاری همیشه تعامل با افراد داشتیم و وظیفه خود را به خوبی انجام دادم.
نشاطی فر به حوزه کاری خود اشاره کرده و بیان کرد: وزارت کشور کارکردها و ماموریت های متفاوتی دارد. معاونت برنامه ریزی و توسعه در ساختار تفصیلی فرمانداری ها پیش بینی شده تا ساماندهی بهتری در این حوزه ایجاد شود.
نشاطی فر گفت: به مدت 33 ماه در این معاونت مشغول به کار بودم، 6 سال دبیر معاونت قاچاق کالا بودم، ولی به دنبال ارائه گزارش کار یا مصاحبه نیستم.
وی بیان کرد: طی سه سال گذشته فعالیت هایی داشتم که دو مورد را اشاره می کنم.
نشاطی فر اظهار کرد: این معاونت در رویکرد برون سازمانی خود به مسائل توسعه ای از جمله امور مربوط به کمیته برنامه ریزی شهرستان، مسائل اقتصادی و توسعه ای، شناخت ظرفیت های صنعتی، کشاورزی و امور بانکی، اشتغال، سرمایه گذاری، تامین کالاهای اساسی، تدوین برنامه های اشتغال می پردازد.
نشاطی فر گفت: در چند ماه اخیر فرصت های سرمایه گذاری خوبی در شهرستان به وجود آمد.
وی بیان کرد: در این مدت فرصت های سرمایه گذاری مربوط به شهرستان، چالش های اقتصادی و مشکلاتی که در واحدهای صنعتی وجود داشت شناسایی و به معاونت هماهنگی امور اقتصاد و دارایی استان ارسال کردیم.
نشاطی فر گفت: تدوین بخشی از الگوهای توسعه ای شهرستان بر اساس مزیت های محلی انجام گرفت و آماده است، اما امیدواریم ادامه کار را آقای علیزاده تدوین کنند.
وی بیان کرد: شهرستان گچساران از شهرستان های شاخص کشور است و جزو 20 شهرستان برتر کشور است. امیدواریم این الگوی توسعه ای مربوط به این شهرستان تدوین شود.
نشاطی فر گفت: از همه همکاران، استانداران، معاونان، مدیران کل ستادی استانداری، اعضای شورای تأمین شهرستان و اعضای شورای اداری شهرستان تقدیر و تشکر دارم. امیدوارم خداوند اقدامات و گام های ما را مرضی خود قرار دهد و از ما راضی باشد.
در این جلسه، سید احمد نشاطی فر به عنوان معاون برنامه ریزی فرماندار تودیع و علیزاده به عنوان جایگزین وی معارفه شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همکار
Iran, Islamic Republic of
با آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای جناب آقای سید احمدنشاطی فر همکار مومن ، خدوم ، پاک ، مخلص و بدون ریا ، خاکی و... که بجد می توان گفت یکی از افرادی هستند که شاخصه ها و ملاک های یک مرد و انسان واقعی را دارا هستند . ای کاش فارغ از هرگونه جناح بندی و تعصبی قدر انسانهای شریف و خدمتگذار واقعی را بدونیم . همیشه دوست داریم سید احمد
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1