کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیانیه‌ی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت در سالروز شهادت شهید چمران

1 تير 1401 ساعت 15:46

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت در سالروز شهادت شهید مصطفی چمران بیانیه صادر کرد.


بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت در سالروز شهادت شهید مصطفی چمران بیانیه صادر کرد.
به گزارش کبنا، در این بیانیه آمده است.
الحمد الله رب العالمین
«توقع ما اینست که خروجی دانشگاه در جمهوری اسلامی چمران‌ها باشد.»
 مقام معظم رهبری
سی و یکم خردادماه یادآور نام و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران یکی از فرماندهان مجاهد و دلاور تاریخ ایران اسلامی و دفاع مقدس ملت ایران است که شخصیت مثال‌زدنی، بصیرت نافذ و علم و دانش توام با عرفان و عشق به خدا و خدمت صادقانه وی به مردم، با گذشت سالهای سال همچنان الهام‌بخش آحاد مدافعان اسلام ناب محمدی (ص) است.
حفظ یاد و خاطره شهدای بزرگی همچون شهید چمران از اینرو بیش از پیش لازمست که تاکید کنیم نمی‌توان با روند طبیعی و بدون همت مضاعف و کار صد چندان همراه با بصیرت روزافزون و برنامه‌ریزی هوشمندانه به مسوولیت تاریخی «پیشرفت و عدالت» دست یافت و رسالت دانشگاه در این دهه بیش از پیش نمایان است.
ما معتقدیم که دانشگاه یکی از صحنه‌های اصلی تقابل و درگیری با دشمن است، چرا که آینده فکری، انسانی، هویتی، فرهنگی، علمی و اقتصادی آینده‌سازان کشور در این محیط شکل می‌گیرد.
دشمن تلاش دارد از این جبهه صدای انحرافی، ابهام‌آمیز، فریبنده و سطحی شنیده شود تا حرکت‌های علمی، تربیتی، فرهنگی، عزت‌آفرین و انسجام‌بخش دیده و شنیده نشود و به انحراف رود.
دشمن تلاش دارد با به انحراف کشاندن فعالیتهای علمی، دانشگاه را از رویکرد واقعی، عینی و حل المسائلی به مشکلات کشور و تلاشهایی که در مسیر پیوند و انسجام ارگانیکی جامعه و دانشگاه صورت می‌گیرد، باز دارد.
امام ما (ره) به عنوان معمار بی‌بدیل انقلاب اسلامی و مفسر صادق و واقعی اسلام ناب و ادامه دهنده راه ایشان مقام معظم رهبری دام عزه الشریف مسیری را برای ما تبیین کرده‌اند که شاخص بدون انحراف تمام اقشار برای هر زمان و مکان است و این قطب‌نما راهنمای کهنه‌شدنی نیست. 
دکتر چمران الگویی ممتاز و آموزنده برای نسل جوان و دانشگاهی و اساتید و مجاهدان عرصه‌های دفاع از تمامیت ارضی کشور و پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی است.
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت ضمن گرامی‌داشت یاد و راه شهید دکتر مصطفی چمران که مسیر جهاد، مقاومت، عقلانیت و پیشرفت برای ایران اسلامی در پیش دارد، با شناخت دقیق از وضعیت داخلی و خارجی، حضور و ارائه راهکارهای علمی ودانش بنیان را در همه عرصه‌های مورد نیاز نظام اسلامی رسالت مهم خود می داندو مهم‌ترین وظیفه وتکلیف خود را در دانشجوی تراز انقلاب اسلامی را تبعیت عالمانه از مقام عظمای ولایت و مشارکت علمی ارزش مدار در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی می‌داند.
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت
 


کد مطلب: 449413

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/449413/بیانیه-ی-بسیج-دانشجویی-دانشگاه-آزاد-اسلامی-دهدشت-سالروز-شهادت-شهید-چمران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1