تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب : ۴۴۹۳۹۰
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد:

شبکه دنا محدودیتی برای پرداختن به فعالیتهای آموزشی و تربیتی ندارد

۰
شبکه دنا محدودیتی برای پرداختن به فعالیتهای آموزشی و تربیتی ندارد
کبنا ؛مدیرکل صداوسیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شبکه استانی دنا محدودیتی برای پرداختن به فعالیتهای آموزشی و تربیتی ندارد.
به گزارش کبنا، امیر رئوف در نشست صمیمی با مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش و پرورش می تواند موضوعات اولویت دار را در اختیار صداوسیما قرار دهد تا متناسب با آنها برنامه تولید کرده و به روی آنتن ببرد.
وی با بیان اینکه تعامل و همکاری خوبی بین صداوسیمای استان و آموزش و پرورش وجود دارد، ادامه داد: برای سال تحصیلی 1401 و 1402  کارگروه مشترک بین این دو نهاد فرهنگی  تشکیل تا فعالیتهای شاخص آموزشی و تربیتی و افت تحصیلی دانش آموزانی که به علت  شرایط کرونا یی از تحصیل بازمانده و یا ترک تحصیل کرده اند برنامه ریزی های لازم انجام گیرد. 
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان به ایجاد فضای انگیزشی برای معلمان اشاره کرد و گفت: صداوسیما این آمادگی را دارد تا با راه اندازی "رادیو معلم" به صورت یک مجله خبری، فعالیت ها، الگوهای موفق در امر آموزش و اقدامات آموزش و پرورش را پوشش دهد.
وی با بیان اینکه برخی معلمان در شرایط دشوار با عبور از مناطق سخت گذر و یا رودخانه ها به امر آموزش می پردازند، افزود: آموزش و پرورش می تواند با معرفی این سوژه ها به صداوسیما فضا را برای تولید مستند یاری دهد.
رئوف در بخش دیگری از سخنانش به سرود "سلام فرمانده" یکی از حماسی ترین سرودهای دهه 90 اشاره کرد و افزود: ظرفیت خیلی خوبی در بین دانش آموزان استان در حوزه سرود وجود دارد و ما می توانیم با برگزاری رقابت بین شهرستانی، سرود های موفق را شناسایی کنیم و به روی آنتن ببریم.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری صداوسیما با این نهاد فرهنگی و تربیتی  گفت:
صدا وسیما و آموزش وپرورش  به عنوان  دو دستگاه عظیم فرهنگی  نقش مهمی در تعالی و پیشرفت جامعه دارند.
 حسنعلی عزت خواه با بیان اینکه در زمان بازگشایی مدارس بیش از ۹۸ درصد معلمان و ۹۵ درصد دانش آموزان در کلاسهای درس حضور  پیدا کردند گفت: صدا و سیما و رسانه ها در این زمینه نقش پر رنگ و اثر گذاری داشتند.
وی در ادامه  گفت: قریب به ۹۰ درصد دانش آموزان  ثبت سفارش کتب درسی خویش را در سامانه ثبت کتب انجام‌ داده اند.
عزت خواه ، آخرین مهلت ثبت نام جهت کتب درسی را پایان خردادماه اعلام کرد وگفت: انتظار می رود اولیا دانش اموزان در فرصت باقی مانده جهت  ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند تا در ابتدای مهرماه هیچ دانش آموزی بدون کتاب نباشد. 
وی به پروژه مهر جهت  تمهیدات و آماده سازی جهت بازگشايي  باشکوه مدارس اشاره کرد و گفت: اولویت اصلی آموزش وپرورش  در پروژه مهر کلاس درس دانش آموزان است تا هیچ  مدرسه و دانش آموزی بدون معلم نباشد
عزت خواه، دغدغه اصلی آموزش وپرورش را تامین فضا وتجهیزات برای آموزش مطلوب دانش آموزان عنوان کرد و گفت: با همکاری خوبی که اداره کل نوسازی و توسعه تجهیز مدارس استان دارند تمام تلاش  خویش را برای رفع مشکلات فضا و تجهیزات بکار خواهیم بست تا در ابتدای مهرماه  کمترین مشکل را در مدارس داشته باشیم.
لازم به ذکر است در پایان این نشست، از مدیرکل ومعاونان صداوسیمای استان به پاس  خدمات صادقانه  و همکاری و تعامل خوبی که با  آموزش وپرورش استان داشتند تجلیل شد.

نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1