کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر آموزش و پرورش گچساران خبر داد

بیش از سه هزار دانش آموز گچسارانی پشت کنکور

31 خرداد 1401 ساعت 20:01

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: امسال سه هزار و ۸۷۳ دانش آموز این شهرستان آماده رقابت در کنکور سراسری در روزهای پایانی هفته آینده هستند.


مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: امسال سه هزار و ۸۷۳ دانش آموز این شهرستان آماده رقابت در کنکور سراسری در روزهای پایانی هفته آینده هستند.
 انوشیروان قیطاسی در نشست شورای آموزش و پرورش گچساران اظهار کرد: امسال حدود سه هزار و ۸۷۳ دانش آموز این شهرستان آماده رقابت در کنکور سراسری پیش رو هستند.
وی بیان کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۸۷ داوطلب در رشته تجربی و دیگر شرکت کنندگان در رشته‌های ریاضی، انسانی، هنر و زبان خارجه خواهند بود.
قیطاسی اظهارکرد: از این تعداد دانش آموزان شرکت کننده در کنکور سراسری امسال ۲ هزارو ۴۶۷ نفر دختر و یکهزارو ۴۰۶ نفر مرد هستند.
مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده آزمون کنکور سراسری امسال گچساران در ۲۶ حوزه برگزار می‌شود و تمامی شرایط حفاظتی برای برگزاری کنکور فراهم شده است.
قیطاسی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی در خصوص برگزاری این آزمون نهایت همکاری را با این اداره انجام دهند تا فرزندان ما در آرامش و با خیالی آسوده آزمون خود را سپری کنند.
وی اظهار داشت: کنکور سراسری امسال، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه، هشتم تا ۱۱ تیر امسال در نوبت صبح برگزار می‌شود.
روانبخش دیهیم خوب فرماندار گچساران با اشاره به لزوم آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان به ویژه ادارات برق، شهرداری، نیروی انتظامی و اورژانس برای برگزاری آزمون سراسری کنکور، ادامه داد: این رقابت آموزشی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ادارات باید به گونه‌ای برگزار شود که خانواده‌ها و دانش آموزان هیچ گونه دغدغه‌ای نداشته و این آزمون با آرامش کامل برگزار شود.
وی تصریح کرد: در طی روزهای آتی جلسه‌ی شورای اداری با حضور همه‌ی اعضا برگزار خواهد شد و وظایفی به آن‌ها محول می‌شود تا در کنار هم بتوانیم این آزمون را به نحو احسن برگزار کنیم.


کد مطلب: 449385

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/449385/بیش-سه-هزار-دانش-آموز-گچسارانی-پشت-کنکور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1