کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

نارضایتی مردم از نظام ادارات و بانک های کهگیلویه و بویراحمد

31 خرداد 1401 ساعت 17:40

عموما مردم از وضعیت کار ادارات ناراضی هستند. از بی توجهی به ارباب رجوع گرفته تا جلسات اداری چند نفره ای که چند ساعت به طول می انجامد و مردم پشت در اتاق کارشناسان ادارات معطل می شوند.


ارزیابی‌ها حاکی از آن است که حجم خدمات دولت الکترونیک متناسب با نیاز مردم نیست و مردم کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت فعلی ناراضی اند.
به گزارش کبنا، عموما مراجعان ادارات از وضعیت کار اداره ها ناراضی هستند. از بی توجهی به ارباب رجوع گرفته تا جلسات اداری چند نفره ای که چند ساعت به طول می انجامد و مردم پشت در اتاق کارشناسان ادارات معطل می شوند.
کارشناسان ادارات از موضع بالا به مردم نگاه می کنند و متوجه این موضوع نیستند که حقوقی که می گیرند برای خدمت کردن به مردم است. مردم از ناکارآمدی سیستم اداری ناراضی هستند و اما رفتار نادرست کارمندان نیز به این نارضایتی دامن می زند.
سیستم اتوماسیون هم یکی از آن مواردی است که هر گاه به ادارات مراجعه می کنیم یا خراب است یا قطع است، یا اینترنت نیست.
بانک ها هم دچار چنین ایراداتی هستند و سیستم بانکی یا دچار اختلال است، یا یک روز خاص باز می شود. گاها مردم مجبورند کارهای خود را عقب بیاندازند و تا چند روز معطل کارهای بانکی و باز شدن سیستم بانکی باشند.
با وجود اینکه تعداد زیادی مراجعه کننده وجود دارد، اما کارمند بانک یا اداره همه را بخاطر بسته بودن سیستم اتوماسیون جواب می کند.
برای باز کردن یک حساب بانکی یا برای یک امضا و کار اداری باید چندین بار به اداره مربوطه مراجعه کرد.
مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: زیرساخت ها برای دسترسی مردم به اطلاعات مورد نیاز خود در ادارات فراهم است.
شریفی اظهار کرد: اگر به این نتیجه برسیم که دستگاه های اداری در تسهیل کار مردم کوتاهی می کنند برخورد می کنیم.
مردم می توانند کم کاری حوزه های نظارتی و ادارات را به سامانه 111 اطلاع دهند.


کد مطلب: 449376

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/449376/نارضایتی-مردم-نظام-ادارات-بانک-های-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1