تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۴۴۹۳۷۰
سرپرست اداره صمت استان خبر داد:

توزیع 20 هزار تن محصول سیمان کهگیلویه و بویراحمد بصورت هفتگی در بورس

۰
توزیع 20 هزار تن محصول سیمان کهگیلویه و بویراحمد بصورت هفتگی در بورس
کبنا ؛
ششمین جلسه ستاد فرعی تنظیم بازار استان با حضور سرپرست اداره کل صنعت ،معدن وتجارت ، نمایندگان دو کارخانه تولید سیمان یاسوج و مارگون، نماینده اتاق اصناف مرکز استان و اتحادیه مصالح ساختمانی، نماینده بخش کالای کارگزاری آگاه و سایر اعضای کارگروه برگزار شد.
به گزارش کبنا، سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در حاشیه این جلسه گفت: با وجود دو کارخانه بزرگ تولیدی صنعتی سیمان در استان نباید شاهد گرانی این کالا درسطح استان باشیم.
کریم روزبهان اضافه کرد: با توجه به عرضه محصولات فولاد، پتروشیمی، سیمان و  اقلام کالایی دیگر انتظار می رود شفافیت عرضه و تقاضا مطلوب تر باشد و نه تنها کمبود نداشته باشیم بلکه تولیدات بیشتر و عرضه محصولات با قیمت و نوسان کمتری به دست مصرف کنندگان برسد.
سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت افزود: بالغ بر 20 هزارتن از محصول کارحانجات تولیدی سیمان به صورت هفتگی و از طریق بورس توزیع می گردد که گاها مشکلات افزایش قیمت ناشی از ابطال معاملات فروش در بورس می باشد و خود کارخانجات نقشی در این زمینه ندارند.
روزبهان در پایان یادآور شد: براساس گزارش نماینده بخش کالای کارگزاری آگاه در استان بیش از 95 نفر کد بورسی اخذ نموده که حدود 5 نفرمدیریت توزیع را در سطح عرضه به عهده دارند و بین عاملان خرده فروش توزیع می نمایند که در آینده نزدیک کدهایی که بدون مجوز واحد صنفی و پروانه کسب فعال باشند با هماهنگی دستگاه های نظارتی در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان ابطال خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1