تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۴۴۹۳۱۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:

ارائه کمک هزینه دارویی به بیماران سرطانی و صعب العلاج توسط سپاه کهگیلویه و بویراحمد / کمک 2 میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی به بیماران خاص

۲
۰
ارائه کمک هزینه دارویی به بیماران سرطانی و صعب العلاج توسط سپاه کهگیلویه و بویراحمد / کمک 2 میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی به بیماران خاص
کبنا ؛تفاهم نامه بین سپاه فتح استان و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج جهت کمک هزینه دارویی به بیماران سرطانی و صعب العلاج منعقد شد.
به گزارش کبنا، در نشست مشترک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونین توسعه، درمان و غذا و داروی دانشگاه با فرمانده سپاه فتح استان تفاهم نامه کمک هزینه یک میلیارد تومانی به بیماران سرطانی و صعب العلاج استان منعقد شد.
در این تفاهم نامه مقرر شد به صورت سالیانه دانشگاه علوم پزشکی استان تا سقف یک میلیارد تومان در حوزه امور دارویی به عنوان کمک هزینه به بیماران خاص، سرطانی و صعب العلاج مساعدت گردد و این مبلغ از طرف سپاه فتح با جذب اعتبارات به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی پرداخت گردد.
محمد غلام نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه نیز به صورت مستقل کمک هزینه دارویی نیز به بیماران ارائه می دهد، گفت: در سال گذشته بیش از 2 میلیارد و 600 میلیون تومان از طرف معاونت غذا و داروی دانشگاه به بیماران خاص، سرطانی و صعب العلاج مساعدت دارویی صورت پذیرفته است.
وی افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیماران سرطانی استان در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بخش هماتولوژی راه اندازی شده و به بیماران ارائه خدمت می کند.
غلام نژاد با اشاره به اینکه رسالت دانشگاه حفظ و تامین سلامت مردم استان است، اذعان داشت: برای این بخش 24 تخت پیش بینی شده که هم اکنون 17 تخت آن فعال و برای7 تخت غیر فعال نیز پیگیر جذب و آموزش پرستار هستیم.
فرمانده سپاه فتح استان در ادامه گفت: هدف ما از انعقاد این قرارداد، کمک به بیماران کم بضاعت است بنابراین باید بصورت مشارکتی تلاش کنیم تا تاثیر گزاری این خدمات بیش از پیش باشد.
سردار حمید خرمدل با بیان اینکه سپاه پاسداران همیشه حامی بیماران خاص و صعب العلاج بوده است افزود: سپاه پاسداران در استان در زمینه جهیزیه و کمک های معیشتی به بیماران خاص پیش قدم بوده و همواره این خانوده ها را تحت پوشش خود قرار داده است.
در این نشست صمیمی بر تعامل بیشتر در زمینه بهداشتی و درمانی بین سپاه فتح  استان و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکید شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تو را خدا هر چه در توان دارید به بیماران نیازمند کمک کنید واقعا تامین دارویشان کمر شکنه جلوی قراردا های نجومی فوتبال پرسپولیس و استقلال را بگیرید و به فقیران کمک کنید
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
بیمارسرطانی ناتوان بایدازتمام هزبنه ها معاف شود...این اعتبارواقعآمسخره است وهیچی محسوب نمیشه...منت نذارید....
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1