تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب : ۴۴۹۲۷۲
تغییرات در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تا کی ادامه دارد؟

ادامه تودیع و معارفه‌ها در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

۱
۱
ادامه تودیع و معارفه‌ها در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مراسم تکریم وحید توانا مدیر سابق درمان دانشگاه و معارفه دکتر محسن عوض پور به عنوان سرپرست جدید این مدیریت با حضور سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی در سالن جلسات این معاونت گردید.
 به گزارش کبنا، روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان؛ سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این مراسم با اشاره به اینکه اولویت‌های سازمان‌ها در مدیریت‌های جدید باید بر اساس تغییر در رویکردها باشد، اظهار داشت: خوشبختانه تیم مدیریتی دانشگاه با این تفکر در این مدت برنامه‌هایی را جهت ارتقاء خدمات درمانی باکیفیت به مردم و همچنین بهره وری منابع در دانشگاه پایه ریزی کرده است.
 محمود شهامت در این خصوص افزود: این تصمیم گیریها و سیاست گذاریها در یک بازه زمانی معقول شش ماهه قابل بهره برداری خواهد بود.
وی با تقدیر از تلاش‌های دکتر توانا در دوران تصدی مسئولیت مدیریت درمان این دانشگاه و همچنین با اشاره به تغییرات مدیران در سطح این معاونت تصریح کرد: بایستی از تمامی تلاش‌های این عزیزان که به صورت شبانه روزی خصوصاً در بحران چند ساله اخیر بیماری کووید ۱۹؛ پای کار بودند، قدردانی نموده و به مدیران جدیدی که به مجموعه مدیریتی دانشگاه اضافه می‌گردند بابت پذیرش مسئولیت در این برهه زمانی که جز با ایثار و ریسک پذیری قابل توجیه نیست؛ تبریک و تهنیت عرض کرد.
 وحید توانا مدیر سابق درمان در این مراسم با اشاره به اینکه طبق روال معمول در چنین مراسماتی بایستی گزارش عملکرد دوره مدیریتی بیان شود، اظهار داشت: امروز بنایی بر ارائه گزارش عملکرد نداشته و مجموعه مراکز بیمارستانی و درمانی که در چند سال اخیر در سطح استان راه اندازی و فعال گردیده و همچنین حجم تجهیزات پزشکی وارد شده به استان به همراه ارتقا شاخص‌های نیروی انسانی و زیرساختی درمان همه دال بر تلاش‌های شبانه روزی همکاران ما در سطح معاونت درمان دانشگاه داشته و قطعاً این عملکرد با تلاشها و زحمات شبانه‌روزی همکاران فرهیخته خود در معاونت درمان انجام گرفته که برخود لازم میدانم از تک تک این عزیزان کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

 وی همچنین با اشاره به دوران مدیریت خود در این معاونت گفت: قریب به 3 سال از این 4 سال دوران مدیریت؛ تیم مدیریتی و کارشناسی این معاونت یه شکل شبانه روزی درگیر مدیریت درمان بیماری کووید 19 بوده که شاخص‌های اماری مختلف در مدیریت درمان بیماری کووید ۱۹ در استان مؤید عملکرد مناسب دانشگاه در زمینه کنترل ومدیریت مطلوب این بیماری می‌باشد.
 وی افزود: سرمایه‌های اصلی معاونت درمان کادر کارشناسی مجرب، متعهد و توانمند این معاونت می‌باشد که در یک محیط دوستانه و فارغ از فضای مرسوم رییس و مرئوسی؛ تمامان چه در توان دارند را جهت بهبود اوضاع و احوال درمان استان قرار می‌دهند.
دکتر توانا در پایان ضمن قدردانی از مدیران سابق و فعلی دانشگاه افزود: این آمد و رفت های مدیریتی مساله ای کاملاً طبیعی بوده که با تغییر دولت‌ها و سیاست‌های حاکم بر هر دولت؛ بعنوان امری مرسوم و معمول رخ می‌دهد، ولی آنچه نباید هیچکدام از مدیران فراموش کنند این است که همیشه بر تکریم گذشتگان تاکید داشته و ضمن تلاش جهت اصلاح نقاط ضعف مجموعه مدیریتی سابق؛ نقاط قوت و مثبتان مجموعه نادیده گرفته نشود.
 محسن عوض پور سرپرست جدید مدیریت درمان در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای مدیریت قبلی جناب دکتر توانا و مجموعه کارشناسی ایشان بیان داشت: قطعاً علیرغم تمامی تلاش‌های همکاران پرتلاش شاغل در معاونت؛ کماکان در مراکز درمانی مشکلات و چالشهایی وجود دارد که امیدواریم در قالب یک برنامه کوتاه مدت و یک برنامه بلند مدت این مشکلات را به حداقل برسانیم.
 در پایان این مراسم از مدیریت سابق تقدیر و دکتر محسن عوض پور به عنوان سرپرست جدید مدیریت نظارت بر درمان معارفه گردید.
مراسم تکریم و معارفه مسئولین سابق و جدید اداره تجهیزات پزشکی و واحد امور متخصصین معاونت درمان برگزار شد.
مراسم تکریم مسئولین سابق اداره تجهیزات پزشکی و. معارفه سرپرست جدید این اداره و همچنین واحد امور متخصصین معاونت؛ باحضور سرپرست معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.
زهرا محمدی رئیس سابق اداره تجهیزات پزشکی معاونت درمان در این نشست ضمن اشاره به تجهیز مراکز درمانی تابعه دانشگاه در طی مدت مسئولیت اظهار داشت: بعنوان یک مسئول در دوران مسئوایت خود هر آنچه لازم بوده را انجام داده و این اقدامات را بعنوان وظفه ذاتی خود در حسن اجرای مسئولیت میدانم.
وی به بخشی از عملکرد خود در دوران تصدی مسئولیت تجهیزات پزشکی دانشگاه؛ پرداخته و افزود: گزارش عملکرد من و همکارانم در اداره تجهیزات پزشکی معاونت همه در عرصه دید منصفانه افراد می‌باشد و شاید در این فرصت اندک حتی امکان ذکر موردی این تجهیزات نباشد چرا که در چند ساله اخیر حجم تجهیزات پزشکی وارد شده به مراکز درمانی استان به میزان قابل توجهی بوده که ابن امر مقدر نمی‌گردید جز با تلاش بی وقفه همکاران و حمایت و پشتیبانی تیم مدیریتی دانشگاه.

 صابر کریم نژاد سرپرست جدید اداره تجهیزات پزشکی معاونت درمان در این مراسم از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی و برنامه ریزهای رییس سابق این اداره تقدیر و تشکر کرده و گزارشی از برنامه‌های خود جهت مدیریت این واحد ارائه کرد.
 در پایان این مراسم از زحمات وتلاش های خانم زهرا محمدی تقدیر و صابر کریم نژاد به عنوان سرپرست اداره تجهیزات پزشکی معاونت درمان معارفه گردید. 
همچنین در ادامه این مراسم و به دنبال استعفای سرکار خانم مریم محرابی کارشناس مسئول رسیدگی به امور متخصصین معاونت از زحمات و تلاش‌های چندین ساله ایشان تقدیر و سرکار خانم فاطمه کرمی مسئولیت این واحد را بعهده گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
بخدا حالش اصلا خوب نیست این اقای دکترشهامت
اقای دکتر چه میدونی که دکتر .. اصلا فکرش از حجاریان هم اصلاح‌طلب ترهست
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1