کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روشنفکر همه را به خدا واگذار کرد

آقای روشنفکر مشکلات حوزه انتخابیه‌ات را به چه کسی واگذار می‌کنی؟

28 خرداد 1401 ساعت 19:58

آقای نماینده انتقاداتی که به شما می‌شود اغلب وارد هستند و به جای اینکه منتقدان را به خدا واگذار کنید، کمی با خدای خود تنها شوید و به عملکردتان در مجلس بیندیشید تا متوجه شوید که مردم این حوزه انتخابیه باید شما را به خدا واگذار کنند یا شما آنها را به خدا؟


آقای نماینده انتقاداتی که به شما می‌شود اغلب وارد هستند و به جای اینکه منتقدان را به خدا واگذار کنید، کمی با خدای خود تنها شوید و به عملکردتان در مجلس بیندیشید تا متوجه شوید که مردم این حوزه انتخابیه باید شما را به خدا واگذار کنند یا شما آنها را به خدا؟
به گزارش کبنا، روشنفکر در میز خدمت جهادی که در روستاهای چنارستان علیا و سفلی برگزار شده بود، گفت: برخی تبلیغات زیادی جهت تخریب بنده به راه انداخته‌اند که همه آنها را به خداوند واگذار می‌کنم. اما باید خطاب به او گفت: شما را باید به چه کسی واگذار کرد؟
روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس، منتقدان خود را به خدا واگذار کرد. در حالی که باید به او گفت: شما را باید به چه کسی واگذار کنیم.
از زمانی که روشنفکر به عنوان نماینده این شهرستان‌ها در مجلس حضور یافت، انتقادات بسیاری به عملکرد او وارد شده است. پروژه‌های نیمه‌کاره بسیاری در این حوزه انتخاباتی وجود دارد که اغلب رها شده‌اند. باید گفت آقای روشنفکر در نهایت وضعیت سد تنگ سرخ به کجا کشیده شد و این سد را باید به چه کسی واگذار کنیم؟ پروژه‌های راه یاسوج که آنها هم وضعیت روشنی ندارند؛ کمربندی یاسوج اصفهان که یکی از نقاط حادثه‌خیز این استان است به کجا کشیده شده و آن را باید به چه کسی واگذار کنیم؟ انتصابات طایفه‌ای در این حوزه انتخاباتی نقل محافل و تیتر یک سایت‌های خبری است؛ این را باید چه کسی گردن بگیرد؟ مدیرانی که ناتوان هستند و با رانت کرسی مدیریت را به دست گرفته‌اند را باید به کی واگذار کرد؟ دخالت‌های غیراصولی و نابه‌جا در دانشگاه علوم پزشکی که اوج آن در دوران یزدانپناه بود را باید به چه کسی واگذار کنیم؟ کمبود تجهیزات بیمارستانی را در نهایت چه کسی گردن بگیرد؟ رشد منفی و کاهش بودجه این استان را باید به چه کسی واگذار کنیم؟ به‌کارگیری فله‌ای نیرو در ادارات و دخالت در انتصابات مدیران کل را چه کسی باید گردن بگیرد؟
آقای روشنفکر از کی تا به حال مطالبه‌گری و انتقاد را تخریب می‌نامند؟ پاسخ به انتقاداتِ منتقدها، واگذار کردن آنها به خدا نیست. بلکه پذیرفتن مسئولیت عملکرد خود در این مدت است. آقای نماینده آیا تمامی این مشکلات را نیز به خدا واگذار می‌کنید؟ انتقاداتی که به شما می‌شود اغلب وارد هستند و به جای اینکه منتقدان را به خدا واگذار کنید، کمی با خدای خود تنها شوید و به عملکردتان در مجلس بیندیشید تا متوجه شوید که مردم این حوزه انتخابیه باید شما را به خدا واگذار کنند یا شما آنها را به خدا؟ آقای روشنفکر همانطور که در دین اسلام آمده است، ما به خدا برمی‌گردیم و باید پاسخگوی ریز و درشت اعمالمان باشیم.


کد مطلب: 449271

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/449271/آقای-روشنفکر-مشکلات-حوزه-انتخابیه-ات-کسی-واگذار-می-کنی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1