کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

معارفه 3 مدیرکل در استانداری کهگیلویه و بویراحمد بدون حضور رسانه‌ها / معاون: من دخالتی نداشتم

28 خرداد 1401 ساعت 14:55

طی احکام جداگانه‌ای از سوی سید علی احمدزاده استاندار کهگیویه و بویراحمد مدیران‌کل امور روستایی، امور شهری و شهرداری‌ها و مدیرکل دفتر فنی استانداری این استان منصوب شد.


طی احکام جداگانه‌ای از سوی سید علی احمدزاده استاندار کهگیویه و بویراحمد مدیران‌کل امور روستایی، امور شهری و شهرداری‌ها و مدیرکل دفتر فنی استانداری این استان منصوب شد.
به گزارش کبنا، طی مراسمی با حضور کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و با احکامی از سوی استاندار این این استان، مدیران‌کل امور روستایی، امور شهری و شهرداری‌ها و مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند.
در این آئین، عیسی شهامت که پیش از این مدیرکل امور شهری استانداری بود به عنوان مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. شهامت جایگزین بیژن حسن‌پور شد.
همچنین شاهرضا دیودیده به عنوان مدیرکل امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد. دیودیده پیش از این مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد بود. وی جایگزین حسین کاظمی شد.
فرزاد باباکان به عنوان مدیرکل امور شهری و شهرداری‌های استانداری معارفه و جایگزین عیسی شهامت شد.
به گزارش کبنا، شنیده شد که حسین کاظمی مدیریت حوزه راهسازی که از دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی است را برعهده خواهد گرفت.

آئین تودیع و معارفه مدیران با حضور کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. او در این نشست گفت که بنده دخالتی در عزل و نصب‌ها نداشتم. همچنین بیژن حسن پور مدیرکل سابق دفتر فنی استانداری به نشانه اعتراض در این مراسم حضور نیافت. به نظر می‌رسید که او 18 تیرماه 1401 بازنشسته می‌شود و این توقع را داشت که تا آن موقع با حضورش در این جایگاه موافقت شود. 
 این مراسم بدون حضور رسانه‌ها برگزار شد.


کد مطلب: 449257

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/449257/معارفه-3-مدیرکل-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-بدون-حضور-رسانه-ها-معاون-دخالتی-نداشتم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1