تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب : ۴۴۹۲۳۳
بیست و دومین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری؛

درخشش 2 دانش آموز دهدشتی در جشنواره پرسش مهر

۱
درخشش 2 دانش آموز دهدشتی در جشنواره پرسش مهر
کبنا ؛دانش آموزان شهرستان کهگیلویه با کسب دو مقام برتر کشوری در بیست و دومین جشنواره پرسش مهر ریاست جمهوری خوش درخشیدند.
به گزارش کبنا، سید بهاالدین ملک حسینی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که این دوره از مسابقات در قالب ۱۴ رشته و در چهار مرحله مدرسه ای، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار شد اضافه کرد: دانش آموزان در مرحله مدرسه ای با ۵۵ هزار اثر شرکت کرده که از این تعداد ۱۰۹ اثر آن به عنوان آثار برتر به مرحله استانی راه یافتند.
وی مجموع آثار برتر راه یافته به مرحله کشوری را ۷۰ اثر اعلام کرد و گفت: در نهایت با رای هیات داوران ۶ اثر از آثار دانش آموزان هم استانی اثر برتر شناخته شده و حائز رتبه اول تا سوم و شایسته تقدیر شدند.
در این دوره از مسابقات سهم دانش آموزان شهرستان کهگیلویه دو مقام اول و سوم بود که جناب آقای محمد امین بهبودی در رشته خوشنویسی مقام اول و سرکار خانم فاطمه درخشنده در رشته طراحی رتبه سوم کشوری را کسب کردند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه کسب مقام اول و سوم کشوری  بیست و دومین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری را به خانواده این عزیزان،دانش آموزان صاحب عنوان و مجموعه معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان،مدیران و معاونین پرورشی مدارس هنرستان فنی شبانه روزی شهید باهنر و دبیرستان شبانه روزی دخترانه بنت الهدی تبریک و تهنیت گفت.
​​​​

نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1