تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۴۴۹۲۱۹
در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

نباید در بازار مسلمین کمبود کالا باشد

۰
نباید در بازار مسلمین کمبود کالا باشد
کبنا ؛امام جمعه یاسوج از مجاهدت رزمندگان تیپ ۴۸ فتح در نقطه صفر مرزی یاد کرد.
به گزارش کبنا، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج اظهار کرد: خداوند ظرفیت‌هایی به انسان داده که پیشرفت های محیرالعقولی داشته باشد و روایت است تا هنگامی که حضرت مهدی عجل الله تعالی ظهور کند فقط اندکی از علم کشف شده و با آمدن آن حضرت علوم محیرالعقولی کشف خواهد شد.
وی گفت: یک روز فرا می رسد که هر انسان و هر جماعتی به امام خودش خوانده می شود بعضی انسانها با امام فرعونی خود را معرفی می‌کنند و بعضی ها با پیامبران الهی مثل حضرت عیسی و موسی و نوح و حضرت مهدی خوانده می شوند.
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه دوم نماز این هفته با تقدیر از سبزپوشان نیروی انتظامی که با عملیات پیچیده سرقت بزرگ بانک تهران را کشف کردند گفت: این حرکت نیروی انتظامی تحسین‌برانگیز است که یک سرقت به این بزرگی را در کمترین زمان ممکن کشف کردند.
وی گفت: سارقین همیشه در کمین ما هستند و از سهل انگاری سوء استفاده می‌کنند که باید مراقب باشیم.
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به سفر خود به نقطه صفر مرزی و سرکشی از نیروهای تیپ ۴۸ فتح در آذربایجان غربی و سردشت اشاره کرد و گفت: نیروهای جان بر کف تیپ ۴۸ فتح با شجاعت و صلابت در برابر هرگونه تجاوزی ایستاده‌اند که از ناحیه همه مردم استان از آنها قدردانی می‌کنیم.
این خطیب جمعه گفت: شرایط آنجا در ارتفاعات بسیار سخت است چندین پایگاه در آن منطقه داریم در گذشته این ارتفاعات در اختیار گروه تروریستی پژاک بود که خسارت های زیادی وارد کردند و شهدای زیادی در راه مقابله با آنها تقدیم کردیم.
وی به کارهای این گروهک تروریستی اشاره کرد و گفت: کارهای عجیبی کرده‌اند در دل کوه تونل زدند اما برادران پاسدار تیپ ۴۸ فتح با تقدیم شهدای زیادی آن مناطق را حفظ کردند گاه پایگاه ها کاملا زیر برف ناپدید می شود و در برخی نقاط باید تا ۸ ماه ذخیره غذایی داشته باشیم عبور و مرور در آن مکان‌ها امکان پذیر نیست که باید از حضور نیروهای استان در آن شرایط سخت قدردانی کنیم.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج گفت: اگر جلوی تروریست‌ها را نگیرند فاجعه راه می اندازند برادران ما در آن نقطه صفر مرزی جان بر کف و با تعصب ایستاده و از مرز دفاع می کنند.
روایت امام جمعه یاسوج از مجاهدت رزمندگان تیپ ۴۸ فتح در نقطه صفر مرزی
حسینی گفت: به دلیل امنیتی که ایجاد شده کشاورزی و باغداری در آن منطقه رونق خوبی دارد و شرایط برای تولید در آن منطقه فراهم شده که باید مدیون سبزپوشان سپاه باشیم.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج در ادامه با تبریک هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: طبق فرموده رهبری معظم انقلاب باید به سمت کشت محصولات استراتژیک مثل گندم و برنج و غلات برویم.
وی گفت: کشت هندوانه چه فایده ای برای ما دارد در حالیکه اگر گندم و برنج نداشته باشیم بحران ایجاد می‌شود.
وی افزود: متاسفانه آن گونه که در آمارها آمده مصرف آب کشاورزی ما چهار برابر میانگین مصرف جهانی آب کشاورزی است.
امام جمعه یاسوج در ادامه به شهادت شهید دکتر مصطفی چمران اشاره کرد و گفت: روز بسیج اساتید را در پیش داریم که این روز را به همه اساتید بسیجی تبریک بگوییم.
وی همچنین با تبریک روز اصناف و بازاریان گفت: نباید در بازار مسلمین کمبود کالا باشد یک مسلمان باید تلاش کند تا بازار با کمترین مشکل روبرو شود امروز دشمن به روی مشکلات بازار متمرکز شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1