تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۲۷
کد مطلب : ۴۴۹۰۷۲
کبنا گزارش می دهد؛

مشکل قطعی و کاهش فشار آب در روستاهای کوشک و چغل حل شد

۱
مشکل قطعی و کاهش فشار آب در روستاهای کوشک و چغل حل شد
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه مشکل قطعی و کاهش فشار آب در روستای کوشک و چغل حل شده‌است، گفت: برای جلوگیری از وقوع دوباره چنین مشکلی با توجه به کاهش ذخایر آبی، نیاز به ارایه طرحی جامع و عملی و نیز تفکیک منبع برخی روستاها است‌.
به گزارش کبنا، سید عبدالعزیز موسوی در حاشیه بازدید از عملیات تقویت و ترمیم خط انتقال اب روستاهای کوشک و چغل با اشاره به مشکل قطعی و افت فشار آب در نتیجه گرما و استفاده بیشتر اب اظهار کرد: طبق بررسی های انجام شده کاهش منابع آبی, رشد جمعیت در برخی مناطق روستایی در مسیر  ونیاز روز افزون‌ به آب شرب روند توزیع آب در شبکه را با مشکل مواجه ساخته بود که این مشکل با تلاش آب و فاضلاب شهرستان و همکاری شرکت شهرکهای صنعتی و بین بخشی سایر دستگاهها برطرف شد.
وی تصریح کرد: شبکه انتقال اب این روستاها با اضافه شدن اب چاه شهرک های صنعتی به مدار  این روستاها تقویت شده است و تا شروع طرح اصلی با هدف پایداری اب ادامه دارد.
وی افزود: هرچند مشکل پیش آمده حل شده و ارائه خدمات در شبکه توزیع آب شرب به حالت عادی بازگشته است، ولی باید برای جلوگیری از وقوع دوباره چنین مشکلی پیش بینی های لازم باید  انجام شود.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به کاهش منابع آبی شهرستان خاطرنشان کرد : از تریبون های عمومی و اصحاب رسانه میخواهیم با آگاهی بخشی عمومی و تولید محتوا در جهت صرفه جویی و کاهش مصرف آب همکاری نمایند.




نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1