تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب : ۴۴۸۷۶۲
کبنا بررسی کرد؛

سفر نیکزاد به کهگیلویه و بویراحمد و یک ابهام در استانداری

۸
۴
سفر نیکزاد به کهگیلویه و بویراحمد و یک ابهام در استانداری
کبنا ؛
اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن کشور در حالی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد که در بازدید او از شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران، نماینده‌ای از استانداری او را همراهی نکرد.
به گزارش کبنا رئیس بنیاد مسکن کشور از شهرستان‌های دهدشت و گچساران بازدید کرد. در این سفر که نماینده‌ای از استانداری او را همراهی نکرد، ابهاماتی را برای ناظران و افکار عمومی به وجود آورده است.
معمولاً در چنین بازدیدهایی تصمیماتی گرفته و طرح‌هایی مصوب می‌شوند که برای اجرایی کردن آنها، حتماً استانداری باید به عنوان هماهنگ کننده حضور داشته باشد. اما بر اساس تصاویری که از این بازدیدها در سایت‌های استانی منتشر شده، خبری از نماینده استانداری نیست. حتی در سایت استانداری هم خبر این بازدید منتشر نشده و روابط عمومی استانداری نیز خبر این بازدید را طبق روال گذشته برای سایت‌های خبری استان نفرستاده است. بر این اساس می‌توان حدس زد که احتمالاً این بازدید بدون اطلاع استانداری صورت گرفته است.

از سوی دیگر، حضور دو نماینده شهرستان‌های دهدشت و گچساران در این بازدید به همراه نیکزاد، این فرضیه را تقویت می‌کند که نماینده‌ها بدون اطلاع استانداری، رئیس بنیاد مسکن را به استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت کرده‌اند. این بدعتی است که از دوران نماینده‌های قبلی در کهگیلویه و بویراحمد شکل گرفته بود. در دوران تاجگردون برخی از مدیران و رؤسای ملی بدون هماهنگی با استانداری، مستقیم به گچساران می‌رفتند. هم اکنون نیز به نظر می‌رسد موحد و حسینی بدون هماهنگی با مجموعه دولت، نیکزاد را به استان آورده‌اند. در حالی که رسم مألوف بر این است که این مدیران نخست باید به مرکز استان آمده و در هماهنگی کامل با مجموعه استانداری به شهرستان‌های دیگر سفر کنند. چرا که اجرایی شدن مصوبات نیازمند حضور نمایندگانی از استانداری است.
اینکه چرا نیکزاد نخست به مرکز استان نیامده و چرا استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جریان این بازدید قرار نگرفته، همه ابهاماتی است که از سوی افکار عمومی در استان مطرح شده است. حال با این وضعیت این پرسش پیش می‌آید که آیا می‌توان به اجرایی شدن کامل مصوبات سفر نیکزاد به کهگیلویه و گچساران امید داشت؟ چرا که پیگیری و اجرایی شدن آنها نیازمند حضور استانداری است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
قبل از اینکه حرف از نبود شخصی از استانداری به میان بیارید با خودتون فکر‌نمیکنید که فرماندار عالیترین مقام‌اجرایی شهرستان و‌نماینده استاندار هست؟ وقتی فرماندارهای دو شهرستان در این بازدیدها بودند قطعا استاندار و مجموعه استانداری در جریان موضوع هستند؟
سجاد
Iran, Islamic Republic of
حالا مردم بدبخت یاسوج می فهمند که یاسوج نمایندا ندارد این هم نیکزاد آقای روشنفکر حداقل آقای نیکزاد را می بردیت سیلو کلورا را شهرستان اعلام می کردی کجای فکر کنم فاتحه خوانی تشریف دارید
Iran, Islamic Republic of
خدایی همین آقای نیکزاد مجددا"بیاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد شود تا بر اساس شناختی که در دوره ی مدیریتش از استان داشته و تجاربی که دارد و همچنین پشتیبانی که در دولت و مجلس از او می شود،با استفاده از تجربیاتش این استان را از وضعیت فعلی و رکود و بی نظمی خارج کند؛زیرا آدم کاربلدی است.
Iran, Islamic Republic of
همانطور که در زمان تاجگردون همه آن طرحها اجرایی شدن انشالله الان هم اجرایی میشن
Iran, Islamic Republic of
هیچ ابهامی وجود نداشت چون در اخبار استان خبر حضور نیکزاد باهمه جزییاتشپخش شد
مطلع
Iran, Islamic Republic of
اطلاع رسانی وهماهنگی بااستانداری بامدیرکل تحت امراستاندارمیباشد!!! اماشوربختانه میرکل استانی بنیاد بیشترمحتاج نمایندکان میباشدتااستانداری!!!
لذااستانداربایدفکرنوعی بنماید.
Iran, Islamic Republic of
نیکزاد دلسوز استان کهگیلویه و بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
این امدنها نشانه چییست چون اعتمادی نیست و بعد سو استفاده از محرومیت استان ومنت گذاشتن. رو مردم و رای بگیرن ولذا گربه محض رضا موش نمی‌گیرد برو مستند ساخت فولکس آلمان را ببین تا عدالت را بفهمی که بهشت ازآن کیست
عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

بنیان انقلابی بودن، التزام به این اصل یعنی حاکمیت بدون استثنای مردم است. از این مرحله ...
اشتباه بزرگ پوتین

اشتباه بزرگ پوتین

از زمانی که روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه به اوکراین حمله کرد بی وقفه در مورد جنگ در آن کشور ...
عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

بیژن عبدالکریمی باور دارد که صداوسیما به عنوان یک رسانه داخلی، در خبر رسانی و جذب مخاطب ...
1