کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان گچساران؛

کارگاه‌های توانمندسازی برای مدیران، معاونین و معلمان شهرستان گچساران برگزار می‌شود

12 خرداد 1401 ساعت 23:03

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: کارگاه های آموزشی برای مدیران، معاونین و معلمان جهت توانمندسازی آنان در انجام وظایف محوله برگزار خواهد شد.


سرپرست آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: کارگاه های آموزشی برای مدیران، معاونین و معلمان جهت توانمندسازی آنان در انجام وظایف محوله برگزار خواهد شد.
به گزارش کبنا، به نقل از محسن دیانت پور مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران، انوشیروان قیطاسی سرپرست اداره آموزش و پرورش این شهرستان به همراه حشمت رضاپور کارشناس مسئول سنجش و ارزشیابی تحصیلی از مرکز فناوری این مدیریت بازدید کردند.
در طی این بازدید انوشیروان قیطاسی با تاکید بر تخصصی بودن کار حوزه ی فناوری بیان کرد: ما باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم و بتوانیم کلیه ی فرهنگیان و دانش آموزان را با کامپیوتر و برنامه های مهم و کاربردی آن آشنا سازیم.
وی افزود: در خصوص کارگاه های تخصصی برای مدیران و معلمان در زمینه های مربوطه کارگاه هایی را در ایام تابستان برگزار‌خواهیم کرد چرا که بسیاری از ما می بایست با سامانه های مختلف و نحوه ی کار با آن ها آشنا باشیم تا در طول خدمت خود در آموزش و پرورش بتوانیم در انجام ظایف محوله موفق باشیم.
در انتها وی با اشاره به وظایف مهم مدیران و معاونین مدارس تاکید کرد: قطعاً در ایام تعطیلات تابستان کارگاه های آموزشی لازم به منظور توانمندسازی آنان، برگزار خواهیم کرد.


کد مطلب: 448698

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448698/کارگاه-های-توانمندسازی-مدیران-معاونین-معلمان-شهرستان-گچساران-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1