تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۳۶
کد مطلب : ۴۴۸۵۵۸
طی حکمی انجام گرفت؛

انتصاب مشاور مدیر عامل نفت و گاز گچساران در امور ورزش بانوان

۱
انتصاب مشاور مدیر عامل نفت و گاز گچساران در امور ورزش بانوان
کبنا ؛اعظم صمیمی مشاور مدیر عامل در امور ورزش بانوان نفت و گاز گچساران شد.
به گزارش کبنا نیوز، طی حکمی از سوی مهرداد کاهکش مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، اعظم صمیمی به عنوان مشاور مدیرعامل در امور ورزش بانوان منصوب شد.
اعظم صمیمی دانش آموخته رشته کارشناسی ارشد تربیت بدنی است که سال ها به عنوان مسئول ورزش بانوان در امور ورزش نفت و گاز گچساران خدمات شایسته ای ارائه کرده است، این بار به عنوان مشاور مدیرعامل در عرصه ورزش بانوان حضور پررنگ تری خواهد داشت.
گفتنی است؛ اعظم صمیمی متولد گچساران بوده و در طول دورۀ دانش آموزی با فعالیت مستمر در زمینۀ ورزش احکام قهرمانی متعددی به دست آورد. پس از دوران متوسطه و اخذ مدرک دیپلم در کلاس های مربیگری ورزشی رشتۀ هندبال که رشتۀ تخصصی ایشان بوده و همچنین رشتۀ آمادگی جسمانی شرکت نمود و مدارک مربی‌گری این رشته ها را کسب نمود.
وی در سال های ۱۳۷۰ به عنوان یکی از برترین چهره های ورزشی استان و کشور معرفی گردید و همچنین به عنوان بازیکن تیم ملی در رشتۀ هندبال در اولین المپیاد ورزشی بانوان کشور های اسلامی شرکت نمود و علاوه بر کسب عنوان تیم سوم مسابقات، با بیشترین گل زده در بین بازیکنان عنوان خانم گل آن مسابقات را به خود اختصاص داد. سپس در سال ۱۳۷۴ به عنوان نیروی رسمی با سمت امور اجرایی ورزش بانوان در شرکت نفت و گاز گچساران مشغول به کار شد.
وی دارای احکام قهرمانی بسیار زیاد و همچنین دارای گواهینامۀ مدرسی در دو رشتۀ هندبال و آمادگی جسمانی کشور می‌باشد.
از دیگر سوابق ورزشی و اجرایی این بانوی ورزشکار و پیشکسوت شاغل در شرکت نفت و گاز گچساران می توان به حضور در تیم ملی هندبال به عنوان بازیکن، سال ها به عنوان بازیکن در لیگ هندبال کشور، سرمربی تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران، عضو کمیته فرهنگی و مسئول ورزش بانوان شرکت نفت و گاز گچساران، نام برد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

اولین خروش رسانه‌ای شهرداری علی‌رضا زاکانی پر کردن بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران با گزارش ...
وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان‌ تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ...
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
1