کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

نبود اعتبار و عدم همراهی شهرداری؛ مشکل پارکینگ طبقاتی مرکز شهر یاسوج

7 خرداد 1401 ساعت 18:42

پارکینگ طبقاتی مرکز شهر یاسوج سالها است که نیمه کاره مانده و عزمی برای ادامه کار وجود ندارد.


پارکینگ طبقاتی مرکز شهر یاسوج سالها است که نیمه کاره مانده و عزمی برای ادامه کار وجود ندارد.
یاسوج، شهری با آب و هوای بسیار خوب و سرسبز است اما متأسفانه کمترین امکانات و زیرساخت های شهری را دارا است، یکی از این امکانات پارکینگ مناسبی است که مدت ها است مردم از نبود آن در رنج هستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در خصوص نهایی نشدن کار پارکینگ طبقاتی یاسوج گفت: یکی از دلایل تاخیر در بهره برداری از پارکینگ وقفی اوقاف شهر یاسوج نبود اعتبار و همراهی نکردن شهرداری است.
حجت الاسلام نصیر الاسلامی با بیان اینکه برای تامین تاسیسات روشنایی این پارکینگ، نیازمند ۶ میلیارد تومان اعتبار افزود: روی سطح شیب دار این پارکینگ که برای سالمندان و معلولان در نظر گرفته شد، پوشیده نشده است.
وی ادامه داد: با تامین اعتبار به وسیله سازمان اوقاف و امور خیریه ساخت طبقات فوقانی و رمپ ورودی پارکینگ قابل استفاده خواهد بود.
وی افزود: اعتبار برای تاسیسات امنیتی مانند نصب دوربین و تاسیسات مکانیکی شامل آسانسور و امکانات روشنایی نیاز است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه این استان گفت: بدون تاسیسات امنیتی و مکانیکی امکان راه اندازی پارکینگ به صورت موقت وجود دارد، اما دغدغه اوقاف، سازمان مرکزی، معاون اقتصادی استاندار راه اندازی پارکینگ است.
کلنگ پروژه ساخت مجتمع تجاری، رفاهی و گردشگری یاسوج سال ۹۵ به زمین زده شد و نیمه دوم سال ۹۶ عملیات اجرایی آن با مشارکت بنیاد توسعه و موقوفات و سرمایه‌گذار در ۷ طبقه شامل ۱۰ هزار مترمربع پارکینگ (در سه طبقه) هتل آپارتمان، شهربازی و تجاری آغاز و قرار شد ۴ ساله به اتمام برسد، اما بعد از گذشت چند سال شهروندان همچنان چشم انتظار بهره برداری از این طرح مانده اند.


کد مطلب: 448512

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448512/نبود-اعتبار-عدم-همراهی-شهرداری-مشکل-پارکینگ-طبقاتی-مرکز-شهر-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1