کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

ورود دستگاه قضا به موضوع تیراندازی در استقبال از استاندار و نماینده مجلس در لوداب

5 خرداد 1401 ساعت 16:50

دستگاه قضا به موضوع تیراندازی در استقبال از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مجلس در لوداب ورود کرده است.


دستگاه قضا به موضوع تیراندازی در استقبال از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مجلس در لوداب ورود کرده است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سید عیسی حسنی امروز پنج شنبه (5 خردادماه 1401) در این خصوص اظهار داشت: هدف وسیله را توجیه نمی‌کند و تیر اندازی خوب و بد نداریم. دستگاه قضایی با هر کسی که فضای امنیتی و آرامش مردم را بر هم بزنند برخورد خواهد کرد.
معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اخیراً اتفاق ناراحت کننده‌ای رخ داده و آن تیر اندازی شدید و قدرت نمایی با سلاح گرم در حضور مسئولین استانی در شهر لوداب بوده که همه مردم و دغدغه مندان فرهنگ و امنیت را ناراحت و نگران کرده است.
سید عیسی حسنی افزود: برای برخی از این افراد فوراً تشکیل پرونده شده و با آنها برخورد خواهد شد.
وی تصریح کرد: اگر ما اکنون با این مظاهر قدرت نمایی برخورد نکنیم فردا در تبلیغات انتخاباتی یا مشابه چنین بازدیدهای دولتی در نقاط مختلف استان نمی‌توانیم برخورد کنیم لذا به مردم قول می‌دهیم قاطعانه با این افراد برخورد شود.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان گفت: معنی ندارد شخصی که مجوز حمل سلاح از سوی نهادهای امنیتی و متولی صلاح برایشان صادر می‌شود مبادرت به تیراندازی در فضای عمومی و تجمعات مردمی نمایند که شاهد بوده‌ایم منجر به آسیب‌ها و حتی قتل در این مراسمات شده است.
وی با تشکر از همکاری مردم و دیدبانان مردمی معاونت پیشگیری و سامانه سامد دادستانی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: دیدبانان سامانه جامع اطلاعات مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد هر چه سریعتر تمام افراد تیرانداز و تظاهر و قدرت نمایی کننده با سلاح در لوداب را شناسایی و به هر شکل یا از طریق سامانه سامد ارسال نمایند.
این مقام مسئول اشاره کرد: با این افراد ضمن تشکیل پرونده قضایی توسط دادستان محترم مرکز استان با قاطعیت برخورد خواهد شد زیرا فضای امنیتی جامعه و استان کهگیلویه و بویراحمد جای قدرت نمایی و تیراندازی با سلاح در شادی و عزا نیست. با هر کسی و در هر جایگاهی برخورد خواهد شد.
حسنی در پایان ضمن اشاره به مخدوش شدن چهره استان در سطح کشور به خاطر همین تیراندازی‌های افراد بی‌ملاحظه خاطر نشان کرد: دادستانی محترم عمومی و انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با دستور قضایی به ضابطین زحمتکش به ویژه پلیس مقتدر اطلاعات برخی از افراد سوء استفاده گر را شناسایی و پرونده قضایی تشکیل گردیده است و البته منتظر اطلاعات تکمیلی و شناسایی کامل افراد هستیم.


 


کد مطلب: 448434

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448434/ورود-دستگاه-قضا-موضوع-تیراندازی-استقبال-استاندار-نماینده-مجلس-لوداب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1