تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۴۸۴۲۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی سه هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد

۰
آغاز عملیات اجرایی سه هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی سه هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن استان با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، استاندار کهگیلویه وبویراحمد امروز پنج شنبه (5 خردادماه 1401) در این مراسم گفت: این تعداد واحد مسکن در زمینی به مساحت ۳۶ هکتار و با ارزش ۲۲ هزار میلیارد ریال با ۵۰ درصد تسهیلات و ۵۰ درصد سهم آورده متقاصی، احداث می شود.
در این آیین که نماینده ولی فقیه در استان، معاون عمرانی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند، کلنگ سایت جهاد کشاورزی یاسوج با ۱۶۰ واحد و در یک هکتار زمین به نمایندگی از دیگر سایت ها به زمین زده شد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم گفت: این سه هزار واحد آغازی برای احداث ۴۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن استان در چهار سال می باشد و سالانه باید ۱۰ هزار واحد احداث شود.
وی ابراز داشت: برای هر واحد مسکن در مرکز استان ۳۵۰ میلیون تومان و در دیگر شهرها ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود و دوره بازپرداخت آن ۲۰ ساله است.

احمدزاده تصریح کرد: ۵۶ هزار متقاضی مسکن در استان داریم که ۱۶ هزار نفر از سهم چهار سال استان بیشتر است و همه باید تلاش کنیم تا علاوه بر تحقق سهمیه بتوان تعداد بیشتری را بسازیم و جوابگوی همه متقاضیان باشیم.
استاندار تاکید کرد: همه دستگاه اجرایی استان به خصوص خدمات رسان، آبفا، برق و شهرداری ها، راه و شهرسازی را یاری کنند تا اجرای این طرح با سرعت به پیش رود.
احمدزاده به مجریان و پیمانکاران و ناظرین طرح تاکید کرد: اصول ساخت ساز به خوبی رعایت و طرح با سرعت و کیفیت به پیش رود و اما با این حال هرگز کیفیت فدای سرعت نشود.
استاندار به پیمانکاران تاکید کرد: از تولیدات و محصولات استان استفاده شود اما محصولات هم باید از استانداردهای لازم برخوردار باشند.
این طرح در سایت محمود آباد یاسوج با ۱۶۰ واحد  و متراژ زمین ۱.۸ هکتار، سایت پازنان گچساران ۷۰۴ واحد و متراژ زمین ۵ هکتار، سایت خامی گچساران ۲۴۰ واحد متراژ زمین ۲ هکتار؛  سایت خنگ بنار گچساران ۲۵۲ واحد متراژ زمین سه هکتار و سایت سردار قاسم سلیمانی کارکنان گچساران ۵۳۴ واحد متراژ زمین شش هکتار و سایت دهدشت ۷۰۰ واحد متراژ زمین ۱۲ هکتار، سایت لیکک ۲۰۰ واحد متراژ زمین چهار هکتار و سایت چرام ۵۰ واحد متراژ زمین یک هکتار کلنگ‌زنی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

اولین خروش رسانه‌ای شهرداری علی‌رضا زاکانی پر کردن بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران با گزارش ...
وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان‌ تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ...
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
1