کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر زندان‌های استان خبر داد

آزادی 15 نفر از زندانیان غیرعمد زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد 

3 خرداد 1401 ساعت 16:30

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی از آزادی 15 نفر از زندانیان زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. 


مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی از آزادی 15 نفر از زندانیان زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. 
به گزارش کبنا، منصور بیژنی مدیر زندان‌های استان با اعلام این خبر افزود: با همکاری مراجع قضایی، خیرین و نیکوکاران و شکات در دو ماهه سالجاری تعداد 15 نفر از محکومین مالی غیر عمد که مبلغ بدهی آنان بالغ بر ده میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است از زندان آزاد و به کانون خانواده بازگشته اند.
وی اظهارکرد: جهت آزادی این تعداد از زندانیان مبلغ 387 میلیون تومان از محل کمکهای ستاد دیه استان و کشور؛ آورده زندانیان محکوم 94 میلیون، 250 میلیون معرفی به بانک و 156 میلیون تومان نیز اعسار بوده است.
این مقام ارشد زندان های استان با بیان اینکه فرهنگ گذشت در استان ما به یک امر بسیار نیکو و خدا پسندانه مبدل شده؛ افزود: شکات پرونده های این محکومین نه میلیارد و 900 میلیون تومان از طلب خود را بخشیده اند؛ که این افراد خود از بهترین نیکوکاران و خیرین در امر آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد محسوب می شوند.
مدیر کل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از آنجائیکه ستاد دیه یک موسسه خیریه غیرتجاری و غیرانتفاعی است، از مسئولان و خیرین نوع‌دوست و نیکوکاران می‌خواهم تا این ستاد مردم نهاد را در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی بیش از پیش یاری نمایند.
بیژنی بیان کرد: هم اکنون 245 زندانی جرایم غیرعمد و محکومین مالی در زندان‌های استان بسر می برند که منتظر کمکهای خیرخواهانه  خیرین و نیکوکاران و گذشت شکات می باشند.
 


کد مطلب: 448356

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448356/آزادی-15-نفر-زندانیان-غیرعمد-زندان-های-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1