تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۴۴۸۳۵۴
در نشست جذب اعتبارات اسناد خزانه مطرح شد

اتمام حجت معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای جذب اعتبارات اسناد خزانه / ۳۰ خرداد  آخرین زمان جذب اعتبارات

۳
۰
اتمام حجت معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای جذب اعتبارات اسناد خزانه
کبنا ؛معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ۳۰ خرداد را آخرین زمان برای جذب اعتبارات اسناد خزانه دانست و گفت:در پایان این روز اعتبارات جابه‌جا می‌شوند.
به گزارش کبنا، کیامرث حاجی‌زاده در نشست جذب اعتبارات اسناد خزانه با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: یکی از دلایلی که اعتبارات استان در سال ۱۴۰۰ افزایش داشت جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات ۹۹ بود که مسئولان کشوری را قانع کرد اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد را افزایش دهند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات اسناد خزانه و نقد دستگاه‌ها گفت: سال مالی تیرماه به پایان می‌رسد اما تنها ۵۲ درصد اعتبارات اسناد خزانه جذب شده که ادامه این روند  کاهش اعتبارات استان در ۱۴۰۱ را به دنبال خواهد داشت.
وی با بیان اینکه اگر یک ریال از اعتبارات اسناد خزانه برگشت بخورد هیچ حرفی در کشور برای گفتن نداریم، بیان کرد: برگشت اعتبارات به ضرر به مردم است همه داد می‌زنیم که کهگیلویه و بویراحمد توسعه نیافته نیازمند اعتبار است، حالا که اعتبار وجود دارد چرا جذب نمی‌کنید؟
حاجی‌زاده با بیان اینکه جدای از اعتبارات سفر رئیس جمهور، اعتبارات استان ۳۰۰ درصد افزایش داشته گفت: با این شرایط مشکل استان اعتبارات نیست بلکه ما مدیران هستیم.

وی خطاب به مدیران گفت: وقتی اعتبار آمده اما جذب نمی‌کنید چطور می‌خواهید جواب مردمی که پول برای کشاورزی، برق، خشکسالی و....آنها اختصاص دادیم را بدهید؟ پول برای جاده‌ها گذاشتیم اما جذب نشده چطور جواب خانواده‌هایی که عزیزانشان را در این مسیر از دست می‌دهند را می‌دهید؟
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پنج جلسه برای جذب اعتبارات اسناد خزانه برگزار کردیم در همه این جلسات هم تاکید کردیم اعتبارات جذب شود اما به غیر از بنیاد مسکن که ۱۰۰ درصد جذب کرده سایر دستگاه‌ها هنوز به خوبی جذب نکردند.
وی بیان کرد: کمتر از ۴۵ روز دیگر سال مال به اتمام می‌رسد اما دستگاه‌ها ۳۰_ ۴۰ درصد اعتبارات اسناد خزانه را جذب کردند، ۳۰ اردیبهشت آخرین زمان جذب اسناد خزانه بود اما تجدید نظر کردیم و برای برخی دستگاه‌ها ۱۵ خرداد و برخی‌های دیگر ۳۰ خرداد  در نظر گرفتیم اگر در این بازده زمانی اعتبارات جذب نشود جابه‌جا خواهیم کرد.
وی با بیان این اینکه متاسفانه برخی دستگاه‌ها فقط دنبال حواشی هستند، گفت: دستگاه‌ها ملزم هستند اعتباراتی که با پیگیری مسئولان استان اختصاص داده می‌شوند را هر چه سریعتر جذب کنند در غیر اینصورت باید پاسخگو باشند.
وی با اشاره به اینکه اخرین جلسه اسناد خزانه است که برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه در این شرایط و با وجود اینکه ترک تشریفات را ممنوع کردیم، هنوز برخی دستگاه‌ها پروژه‌ را به مناقصه نگذاشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پول نقد مال سایر استان هاست و اسناد خزانه که ۲۰ درصد ضرر پیمانکار هست سهم کهگیلویه و بویراحمد
بعدش توقع دارند پیمانکاران شادی کنند و صورت وضعیت ارائه بدهند جالب تر اینکه تهدید هم میکنه این معاون عمرانی با مدرک کارشناسی ارشد بهداشت محیط
پروژه های عمرانی با اسناد خزانه ره به جایی نخواهند برد
Iran, Islamic Republic of
اقاي حاجي زاده شما نميخواد تو فكر جذب اعتبارات باشيد شما بريد برخه در اب و فاضلاب زده جمع كنيد چون ايشون به پشتوانه شما شد مدير
استان
Iran, Islamic Republic of
شما کی میخواین دست از سر این استان بردارین؟؟؟؟
کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

اولین خروش رسانه‌ای شهرداری علی‌رضا زاکانی پر کردن بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران با گزارش ...
وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان‌ تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ...
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
1