کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای وحدت کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

توضیحات مصطفی شجاعیان درباره مصاحبه اخیرش با رسانه‌ها؛ من سخنگوی شورای وحدت نیستم و نظر جریان انقلاب را در خصوص نادر منتظریان اعلام کرده‌ام / پاسخ‌ تکمیلی‌تر «شیخ‌ پناهی»

2 خرداد 1401 ساعت 23:58

حجت الاسلام شجاعیان گفت: نظر شورای ائتلاف اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد بر نادر منتظریان است و من سخنگوی شورای وحدت نبوده‌ام و نظر جریان انقلاب را در خصوص آقای نادر منتظریان اعلام کرده‌ام.


حجت الاسلام شجاعیان گفت: نظر شورای ائتلاف اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد بر نادر منتظریان است و من سخنگوی شورای وحدت نبوده‌ام و نظر جریان انقلاب را در خصوص آقای نادر منتظریان اعلام کرده‌ام.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام مصطفی شجاعیان عضو شورای وحدت اصواگرایان و عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در نشست شورای وحدت اصولگرایان گفت: نادر منتظریان یک چهره مردمی و انقلابی است و در حد توان خود به این نظام کمک کرده است؛ اینکه بگوییم امروز چهره جدیدی را معرفی کرده‌ایم نه اینگونه نیست.
وی افزود: ما در آن جلسه، اسمی از شورای وحدت نیاوردیم و گفتم من از طرف خودم صحبت می‌کنم؛  من در آن جلسه گفتم نظر جبهه انقلاب بر نادر منتظریان است.
وی در ادامه افزود: شاید اگر آقای هدایتخواه دبیر جبهه فرهنگی استان نبود، چه بسا آقای منتظریان را به عنوان کاندیدا معرفی می‌کرد. ایشان محدودیت‌های دارد.
شیخ شجاعیان گفت: بنده به شخصه عرض می‌کنم و خیلی از دوستانی که در شورای وحدت حضور دارند، رأی‌شان آقای منتظریان است.
وی گفت: نظر شورای ائتلاف اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد بر نادر منتظریان است و من سخنگوی شورای وحدت نبوده‌ام و نظرم جریان انقلاب را در خصوص آقای نادر منتظریان اعلام کرده‌ام.

شجاعیان در ادامه اظهار داشت: اگر برگزاری این نشست به خاطر اظهارات دیروز من بوده است خیلی خوشحالم و از این به بعد هر روز از این اظهارات خواهم داشت.
حجت الاسلام پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در توضیحات تکمیلی‌تر  به خبر منتشر شده در سایت‌های خبری و مصاحبه مصطفی شجاعیان، گفت: این جلسه در واکنش به خبر منتشر شده و تقابل با آن مصاحبه نبوده است. فرمایشات آقای شجاعیان به عنوان تبیین مواضع شورای وحدت نبوده است و به عنوان شخص حقیقی صحبت کرده است. آنچه برای بنده بسیار مهم است، جریان انقلاب است و هیچگاه وارد جریان دیگری نمی‌شوم و ما تقابلی با جریان ائتلاف نخواهیم داشت. ما در شورای وحدت تاکنون به هیچ عنوان مصداقی وارد نشده‍‌‌ایم. نهایتاً هر وقت خواستیم ورود کنیم، اول معیارها را تبیین می‌کنیم و بعد به صورت مصداقی در مورد افراد صحبت می‌کنیم. رویکرد ما انسجام همه نیروها است.
وی در پایان اظهار داشت: پست‌های کلیدی فقط مربوط به السابقون السابقون است و آنها باید پست‌های کلیدی در استان را به دست بگیرند.
شجاعیان در بخش دیگری از سخنان خود از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دلیل انتصاب برخی نیروهای انقلابی و ارزشی از جمله مشاورین وی، آقای دکتر دهراب‌پور و... تشکر کرد.


کد مطلب: 448323

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448323/توضیحات-مصطفی-شجاعیان-درباره-مصاحبه-اخیرش-رسانه-ها-سخنگوی-شورای-وحدت-نیستم-نظر-جریان-انقلاب-خصوص-نادر-منتظریان-اعلام-کرده-ام-پاسخ-تکمیلی-تر-شیخ-پناهی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1