تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب : ۴۴۸۳۲۳
در نشست شورای وحدت کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

توضیحات مصطفی شجاعیان درباره مصاحبه اخیرش با رسانه‌ها؛ من سخنگوی شورای وحدت نیستم و نظر جریان انقلاب را در خصوص نادر منتظریان اعلام کرده‌ام / پاسخ‌ تکمیلی‌تر «شیخ‌ پناهی»

۱۳
۰
توضیحات مصطفی شجاعیان درباره مصاحبه اخیرش با رسانه‌ها؛ من سخنگوی شورای وحدت نیستم و نظر  جریان انقلاب را در خصوص نادر منتظریان اعلام کرده‌ام / پاسخ‌ تکمیلی‌تر «شیخ‌ پناهی»
کبنا ؛
حجت الاسلام شجاعیان گفت: نظر شورای ائتلاف اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد بر نادر منتظریان است و من سخنگوی شورای وحدت نبوده‌ام و نظر جریان انقلاب را در خصوص آقای نادر منتظریان اعلام کرده‌ام.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام مصطفی شجاعیان عضو شورای وحدت اصواگرایان و عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در نشست شورای وحدت اصولگرایان گفت: نادر منتظریان یک چهره مردمی و انقلابی است و در حد توان خود به این نظام کمک کرده است؛ اینکه بگوییم امروز چهره جدیدی را معرفی کرده‌ایم نه اینگونه نیست.
وی افزود: ما در آن جلسه، اسمی از شورای وحدت نیاوردیم و گفتم من از طرف خودم صحبت می‌کنم؛  من در آن جلسه گفتم نظر جبهه انقلاب بر نادر منتظریان است.
وی در ادامه افزود: شاید اگر آقای هدایتخواه دبیر جبهه فرهنگی استان نبود، چه بسا آقای منتظریان را به عنوان کاندیدا معرفی می‌کرد. ایشان محدودیت‌های دارد.
شیخ شجاعیان گفت: بنده به شخصه عرض می‌کنم و خیلی از دوستانی که در شورای وحدت حضور دارند، رأی‌شان آقای منتظریان است.
وی گفت: نظر شورای ائتلاف اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد بر نادر منتظریان است و من سخنگوی شورای وحدت نبوده‌ام و نظرم جریان انقلاب را در خصوص آقای نادر منتظریان اعلام کرده‌ام.

شجاعیان در ادامه اظهار داشت: اگر برگزاری این نشست به خاطر اظهارات دیروز من بوده است خیلی خوشحالم و از این به بعد هر روز از این اظهارات خواهم داشت.
حجت الاسلام پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در توضیحات تکمیلی‌تر  به خبر منتشر شده در سایت‌های خبری و مصاحبه مصطفی شجاعیان، گفت: این جلسه در واکنش به خبر منتشر شده و تقابل با آن مصاحبه نبوده است. فرمایشات آقای شجاعیان به عنوان تبیین مواضع شورای وحدت نبوده است و به عنوان شخص حقیقی صحبت کرده است. آنچه برای بنده بسیار مهم است، جریان انقلاب است و هیچگاه وارد جریان دیگری نمی‌شوم و ما تقابلی با جریان ائتلاف نخواهیم داشت. ما در شورای وحدت تاکنون به هیچ عنوان مصداقی وارد نشده‍‌‌ایم. نهایتاً هر وقت خواستیم ورود کنیم، اول معیارها را تبیین می‌کنیم و بعد به صورت مصداقی در مورد افراد صحبت می‌کنیم. رویکرد ما انسجام همه نیروها است.
وی در پایان اظهار داشت: پست‌های کلیدی فقط مربوط به السابقون السابقون است و آنها باید پست‌های کلیدی در استان را به دست بگیرند.
شجاعیان در بخش دیگری از سخنان خود از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دلیل انتصاب برخی نیروهای انقلابی و ارزشی از جمله مشاورین وی، آقای دکتر دهراب‌پور و... تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
. .اختلاف در شورای اصولگرایان بر سر منافع هست و قطعا به فروپاشی منجر خواهد شد
ق
Iran, Islamic Republic of
تاکی شماها توی اتاقهای فکر باید برای کل مردم تصمیم بگیرید/هرروز اجناس کارخانه ه ا بالا میرود شمادغدغه پست ودنیا دارید
ککا
Iran, Islamic Republic of
امدی به منتظریان بیچاره کمک کنید او را سوختی بیچاره اش کردی. اتفاقا اقای هدایت خواه کاملا مخالف است و حتی اعلام کرده هر کس از ناحیه من بوید تکذیب می کنم
پیکر
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت بویراحم که براش تصمیم بگیرد
ابول
Iran, Islamic Republic of
چطو که شما اقای شجای در انتخابات شوراها با کم ترین رای مواجه شدی حلا شدی یکی از تصمیم گیر های بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
یعنی دیگه انقلابی نیست غیر ازینایی ک گفتی
مشاور ین و ....
شهر آشوب
Iran, Islamic Republic of
.چطور میخواهید که سرنوشت بویر احمد و دنا را رقم بزنید
Iran, Islamic Republic of
تو را به قران مجید. به صراحت اعلام کردی نظر شورای اصولگرایان و هدایت خواه اولا هدایتخواه هزار بار بیاید رای ندارد یک مهره سوخته هست انصافا آقای روشنفکر بعد از سید باقر موسوی بهترین نماینده بویراحمد بوده است و ضعیف ترین نماینده و عامل اختلاف دو دستگی استان هدایت خواه بود شیخ شجاعیان. خوب بلد است
لوداب
Iran, Islamic Republic of
گزینه مامردم هم منتظریان می باشد
Romania
برادر الکی مردم لوداب بدنام نکن اصلا مردم چشم دیدن منتظریان ندارن
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج آقا شجاعیان
شیخ محبوب انقلابی و زحمت کش استان
Iran, Islamic Republic of
یک دایره ای دورخودشان کشیده هرکس ازاین دایره خارج شودغیرانقلابی است که این رفتارایشان باعث بدبینی وضربه به انقلاب می شود
محمدی
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهد اگر این انقلاب است طوری که . برای منافع خویش حرف می زند این ما نمی خواهیم دوم آقای شجاعیان می دانید که علت فاصله گرفتن مردم از طیف گروه موصوم به انقلابی اول شخص جنابعالی و بعد خلقی پور و بعد مسعود حسینی است چون شما همیشه می خواهید در راس باشی و صاحب نظر خیالت راحت باشد .
کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

اولین خروش رسانه‌ای شهرداری علی‌رضا زاکانی پر کردن بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران با گزارش ...
وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان‌ تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ...
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
1