تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : ۴۴۸۳۱۴
در نشست شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون هیچ تصمیمی درباره تعیین نامزد انتخاباتی نگرفته است

۲۶
۰
شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون هیچ تصمیمی درباره تعیین نامزد انتخاباتی نگرفته است
کبنا ؛
رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای وحدت هنوز وارد بحث انتخابات نشده است و در رابطه با مصداق معین در خصوص انتخابات آینده هیچ صحبتی نکرده و تصمیمی نگرفته است و تا به امروز وارد بحث مصداقی برای انتخابات نشده است.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان در نشست شورای وحدت اصولگرایان که در مسجد امامت 18 یاسوج برگزار شد، در مورد اصلاح یارانه و حمایت از این اقدام دولت گفت: اصلاح یارانه‌ها به نفع مردم است. اینکه در روایات به ما گفتند صبر بخشی از ایمان است به خاطر همین مسائل است.
وی عنوان کرد: همه ما می‌دانیم که مردم ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند ولی اگر دست به دست هم دهیم و از سیاست دولت حمایت کنیم و گوش به تحلیل‌های معاندین ندهیم، مطمئناً آینده خوبی خواهیم داشت.
وی در ادامه اظهار داشت: دشمنان قسم خورده ما که می خواستند ملیت ما را از بین ببرند الأن در نقش دلسوز برای ما ظاهر شده‌اند.
شیخ پناهی با بیان اینکه ما لازم می‌دانیم از این اقدام به‌جا و اساسی و مهم دولت جمهوری اسلامی حمایت داشته باشیم، گفت: البته آنچه مهم است، خوب اجرا کردن آن است.
وی عنوان کرد: توقع ما به عنوان یک تشکل سیاسی در این استان این است که طرح را به خوبی اجرا کنند.
رئیس شورای وحدت اصولگرایان خاطرنشان کرد: آن کسانی که اعتقاد به این کار ندارند، برکنار شوند و آن کسانی که باور و اعتقاد دارند و نیروهای ناب انقلابی و همه نیروهای نان به نرخ روزخور در این کار استفاده شوند.
وی در ادامه افزود: ما از اصل طرح حمایت می‌کنیم. اما از بی لیاقتی‌ها هرگز حمایت نمی‌کنیم و بلکه برای خدمت به صحیح به مردم و به‌کارگیری نیروهای خوب و شریف مطالبه‌گری خواهیم کرد.
حجت الاسلام پناهی اظهار داشت: دست نیروهای انقلاب را به گرمی می‌فشاریم. اما توقع ما این است که بی‌عرضگان و بی‌لیاقت‌ها و کسانی که به این طرح بی‌اعتقاد هستند، کنار زده شوند. نظر شورای وحدت بر حمایت از مسئولین دلسوز و انقلابی و حمایت از نیروهای دلسوز و انقلابی است.
رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در اوضاع و احوالی که امروز داریم، دشمن به آینده چشم دوخته که با افزایش فشارهای اقتصادی، با ایجاد خط ترور و با شبکه‌های مجازی معاند و تحلیل‌های فریبنده، دل مردم را خالی کنند و کار را به جایی برسانند که ولی‌نعمتان را نسبت به انقلاب ناامید کنند. آنها فشار می‌آورند که دولت طوری رفتار کند که این جراحی به خوبی اجرا نشود. تمام تلاش آنها این است که این جراحی به انحراف کشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: الأن ما کسانی را می بینیم که در یک زندگی بسیار لاکچری و مرفه برای مردم اشک تمساح می‌ریزند؛ برخی از سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌ها را به میدان آورده‌اند. شبکه های معاند بیرونی حتی از مطالبات به حق فرهگیان می‌خواهند استفاده سوء کنند.
وی اظهار داشت: در این شرایط جهاد تبیین وظیفه ما است و اگر ما کوتاه آمدیم هر ضربه‌ای بر این مملکت وارد شد، ما هم در آن شریک هستیم. باید کاری کنیم که توپخانه شدید دشمن را از کار بیندازیم و تحلیل صحیحی به مردم دهیم. لذا می‌بینیم ترورهایی شروع شده است که  در افرادی شکل می‌گیرد که شخصیت‌های عظیم و تأثیرگذار اما گمنام هستند. این خط ترور به یک یا دو نفر بسنده نمی‌کند؛ این خط ترور نخبگان علمی و ارزشی ما و خط ترور افکار عمومی هم به مثابه این پیش می‌رود و وظیفه ما این است که در مقابل آن بایستیم.
رئیس شورای وحدت گفت: شورای وحدت همانطور که از اسم آن پیداست از همه نیروهای انقلابی درون نظام حمایت می‌کند و از مسئولین هم می‌خواهد به جای اینکه ما به مسائل جناحی، طایفه‌ای و گروهی ورود کنیم و برخی از دلسوزترین نیروها را به حاشیه ببریم و افراد بی وزن را برجسته کنیم، دلسوزترین و هزینه‌داده‌ترین و بالیاقت‌ترین فرد را انتخاب کنند، نه رأی آورترین‌ها را.
وی افزود: بی‌اعتنایی و کم‌اعتنایی به دلسوازن برخی اوقات صورت گرفته است. امروز کسانی آمده‌اند که تا دیروز سر در اصلاحات داشته‌اند،  امروز نان به نرخ روز می‌خورند.
وی افزود: شورای وحدت با تمام جدیت در کنار مسئولین دلسوز استان خواهد بود و حمایت برادرانه از مسئولین خواهد کرد مشروط به اینکه مسئولین خطوط قرمز را رعایت کنند. رویکرد اولیه ما کمک به مسئولین دلسوز استان است. مگر اینکه خود نخواهند. اگر غیر از این باشد دیگر سکوت نخواهیم کرد.
رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما مواضعمان را بر اساس تهدیدها و احساسات تغییر نمی‌دهیم.
وی در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شورای وحدت هنوز وارد بحث انتخابات نشده است و در رابطه با مصداق معین در خصوص انتخابات آینده هیچ صحبتی نکرده و تصمیمی نگرفته است و تا به امروز وارد بحث مصداقی برای انتخابات نشده است و اگر قرار شد در انتخابات شرکت کنیم، با همه اعضا کار کارشناسی و مشورت می‌کنیم و کاری می‌کنیم که اعتماد همه اعضا جلب شود.
وی گفت: آنچه وظیفه ما است این است که کار کارشناسی، تصمیم درست و مشورت کامل کنیم. اما تا کنون هیچ بحث مصداقی در شورای وجدت صورت نگرفته است. 
وی در پایا گفت: ما و برادرانمان در شورای ائتلاف با هم همسو هستیم و جبهه‌گیری در مقابل هم نخواهیم کزد. اما تاکنون نظر دقیق شورای ائتلاف را نداریم. ما هم هیچگونه بحث مصداقی نکرده‌ایم. ما ممکن است در آینده به یک مصداق واحد برسیم یا نه. لازمه آن این است که اول کار کارشناسی کنیم و بعد به مصداق‌ها ورود کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
روی خرامین وحدت وایتلاف کنید
Iran, Islamic Republic of
نه منتظریان رای خواهد اورد ونه روشنفکر .
((یا روی هدایتخواه یا خرامین ؛ روی یک‌نفر ازاین دو‌ نفر به وحدت برسید))
وگرنه رقابت بین بهرامی وحاج زارع خواهدبود
وبهرامی هم برنده خواهد شد
محمد
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه کجای سیاستی
Iran, Islamic Republic of
برادر من هدایتخواه مگه هنوز زنده هست ....اگرزنده هست توخونشون بنشیند ...کم بالا پایین کنه برا خودی نشون دادن...
لودابی
Iran, Islamic Republic of
یا خدا به حق امام زمان بساط روشنفکر را جمع کن الهی به حق هرکسی برات عزیزه روشنفکر دفعه ی بعد نبره
Iran, Islamic Republic of
والا اگر یارانه همه قطع وابو خوب
بحث که همین سران چهل جا حقوق ایسونن
حمید
Iran, Islamic Republic of
خوشم میاد دوستانی که میخوان بر علیه روشنفکر کامنت بزارن مینویسن لودابی یا مارگونی یا زیلایی یا تامرادی....
انصافا شاید دلخوری از روشنفکر باشه ولی کسی دلش و غیرتش نمیزاره براش کامنت بد بزارن با تمامی احترامی که برای همه‌ی سلیقه ها قائلم ولی سرنوشت انتخابات دور بعد کاملا مشخص و عیان است کافیه یه حساب سر انگشتی کنین تاریخ نشونه داده هر نماینده ای شصت درصد رای بویراحمد سفلی رو داشته باشه قطعا برنده خواهد شد حالا اینو اضافه کنیم که نصف بویراحمد سفلی هم در حاشیه شهر ها مستقرن و سبد رأی خوبی دارن و مطمئنم که مهدی روشنفکر با هر عملکردی در این دوسال با هفتاد هزار رای وارد مجلس میشه این در صورت چند کاندیدی بودن هست و اگر رقابت دو کاندیدی باشه رکورد جالبی در انتخابات بویراحمد و دنا و مارگون ثبت خواهد شد
استان انقلابی
Iran, Islamic Republic of
برادر این طایفه گرایی و قوم گرایی ارباب رعیتی را جمع کنید ندای وحدت شد ندای نفوذ رانت خوران و نفودی ها این استان نیاز به تفکر کارامد انقلابی دارد .روشن فکر فریب دولت قبل خورد دو سال اخر دوره روحانی و حالا تماما گزینشی و هدفمند انتصاب کرد مردم می فهمند حالا هم آقای بیگلری را برای رد گمی وجلب نظر ریسی و مسولان برده تهران برادر انسان/ این استان باید تابع افرادی چون هدایت خواه به مسیر عدالت و انقلاب و خون شهدا برگرده
شلمبوری
Iran, Islamic Republic of
کل رای سی سخت و حوزه کبکیان و پاتاوه و مارگون و لوداب 58000هزارتاست بویراحمد علیا 120000هزار تا بنابراین خود بخوان حیث مفصل از این مجمل
Iran, Islamic Republic of
بدبختی استان ما همینه بجای اینکه کارنامه و عملکرد هر فرد مورد توجه قرار بگیره به قومیت و طایفه گری یا به قول شما غیرتی رای میدیم. اخرش هم میشه جریانی به اسم ندای وحدت که جز ایجاد تفرقه و دو دستگی عملا کاری ازش ندیدیم.
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
کار کارشناسی و مشورتی کجا بود تو این استان فقط هدایت خواه قابل اعتماد است بقیه دنبال براندازی نرم بودند .
.از زمان دوسال نماینده گی آنها انها فقط دنبال جلب نظر اصلاحات بودند و اصول گرایان را به دنبالدخود کشاندن .فقط هدایت خواه نقطه تمرکز هدایت خواه بقیه قابل اعتماد نیستند
Romania
اتفاقا تنها کسیکه غیر قابل اعتماد و نا کارامده خود هدایت خواهه
علی
Romania
جون خودت فقر و خفت و نا امیدی رو با گوشت و خون لمس می کنیم
لوداب قهر مان
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا قوت مجلس بدون دکتر ستار هدایتخواه ار زشی ندارد
Iran, Islamic Republic of
کار روشنفکر تمامه کسی که به نیروهای ارزشی و قوی رحم نکرد و دنبال بله قربان گو ها رفت باید برگردد به همان سیلارستان
ف
Iran, Islamic Republic of
رای دادن باید افسانه شود
خخ
Iran, Islamic Republic of
اولاًبااین گرانی هامردم‌راآوردن پای صندوقهادشواراست.ان‌شاالله کادی بشه تاصندوقهاخالی نمونه
دوماًوقتی دوتاجریان‌منصوب به اصولگرایی هنوزخودشون راباورنکردندوبین این شخص وآن شخص مشکل دارندازهمین حالافاتحه راخواندیم..چون هنوزبه همدیگه اعتمادندارند
سوماًهدایتخواه یک موردسوخته بیش نیست..ودیگه درهیچ‌جایگاهی به نظربنده دیگه توانایی مدیریت نداره..همین سخنرانی هایی که دیگه هیچگونه بخاطرسیاسی بودنش تاثیرنداره ادامه بده وثواب آخرت نصیبش بشه..وخداکمکش کنه.
البته باهمه حالش میتونه جریان راجمع کنه..
چهارماًدرباره نماینده فعلی بنده خداراه راپیداکنه به نفعش هستش شایدبتونه کاری کنه وگرنه پایان عمرسیاسی جریان طائفه گرایی خواهدبود
پنجماًدهراب پوروخرامین دوچهره ای هستندبایدروی این دونفراجماع بشه یاخودمنتظریان بیادصحبت کنندوجریان نظرسنجی کنه وبرای خدارای گیری بشه.وهرکس دارای تحلیل قوی ومستندوروحییه انقلابی داشت اوراحمایت قاطعانه کنند..به روشنفکراین میدان هم داده بشه
ششماًآقای بهرامی هم یک طرف انتخابات یقین دارم اوضاش خوبه.بااینکه طرفدارش نیستم..
درآخرسه بازو..دهراب پور.مسعودحسینی.ستارهدایت‌‌تابه وحدت نرسندهیچگونه پیروزی درانتخابات شامل حال اصولگرایی نخواهدبود.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خیلی تو فکرش بودم ممنون که اطلاع دادی
بینا
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطت رررررررا
محمودی
Iran, Islamic Republic of
فقط روشنفکر بقیه ول معتلند زمین و زمان می گویند روشنفکر.
محسن
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کنید شورای فلان شورای بهمان تواین استان همه قومی وطایفه ای رای میدن این گروهها همه اش کشکه
نوگک
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا تو را به خدا به خرامین بفرما لباسهایش را عوض کند کاپیشن 35 سال پیش که سفید شده دیگر نپوشاند کت و شلوار هاکوپیان بپوشد.
حسین
Iran, Islamic Republic of
اره مخصوصا اون پیراهن بند دار که زیر کت انقلابیش می پوشد رو بگو عوض کنه،این تاکتیک ها دیگر تاثیری بر مردم نخواهد داشت
رضا
Iran, Islamic Republic of
از دور تفرقه می بینم
از دور حونه چولی منتظریان می بینم
همکار..
Iran, Islamic Republic of
شورای وحدت عقبه مردمی ندارد.
بهترین گزینه برای ائتلاف و شورا وحدت انتخاب آقای خرامین
پایگاه مردمی و دانشگاهی برگ برنده آقای خرامین است
دنا
Iran, Islamic Republic of
اخی ازین براشفتگی و بی نظمی
کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

اولین خروش رسانه‌ای شهرداری علی‌رضا زاکانی پر کردن بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران با گزارش ...
وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان‌ تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ...
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
1