کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جدیدترین قیمت گوشت قرمز در بازار یاسوج و تهران

2 خرداد 1401 ساعت 8:40

قیمت گوشت قرمز گرم در کارگروه تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.


قیمت گوشت قرمز گرم در کارگروه تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.
به گزارش کبنا، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان در نشست کارگروه تنظیم بازار گفت: این کارگروه با تشکیل جلسات اضطراری به اجرای هر چه بهتر طرح مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها و همچنین مقابله با هرگونه افزایش خودسرانه قیمت‌ها از سوی اصناف و بازاریان، کمک کرد.
روزبهان با بیان اینکه در این نشست میزان سود عمده‌فروشان و خرده‌فروشان، واحدهای صنفی مرغ فروشی شهر یاسوج و مصوبه کارگروه فرعی تنظیم بازار جهاد کشاورزی در خصوص افزایش نرخ گوشت قرمز گرم بررسی شد افزود: با رأی اعضاء با افزایش جزئی نرخ گوشت قرمز موافقت شد.
وی یادآور شد: در این جلسه قیمت هر کیلو گوشت کره و بره ۱۵۵ هزار تومان، گوشت بز و میش ۱۱۵ هزار تومان، گوشت گوساله ۱۴۰ هزار تومان و قیمت هر کیلو گوشت گاو نیز ۱۱۵ هزار تومان تصویب شد.
وی تأکید کرد: با توجه به ادامه طرح مردمی سازی یارانه‌ها و شرایط خاص کشور، هیچ‌کدام از اتحادیه‌های مرکز استان و شهرستان‌ها بدون طرح در کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی، نباید کالا و خدمات خود را افزایش دهند.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت مشاهده این موارد، با اعضاء هیئت‌مدیره آن اتحادیه‌ها برخورد قانونی می‌شود.
جدیدترین قیمت گوشت قرمز در بازار

ایسنا نوشت: بر اساس مشاهدات میدانی از خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو شقه گوسفندی ۱۷۰ تا ۱۸۵ هزار تومان، گردن و سردست گوسفندی ۱۸۵ تا ۱۹۰ هزار تومان، راسته و ران گوسفندی ۲۲۰  تا ۲۵۰ هزار تومان، قلوه‌گاه گوسفندی ۱۵۰ هزار تومان، ران گوساله ۱۸۰ تا ۲۳۰ هزار تومان و سردست گوساله حدود ۲۰۰ هزار تومان است.
گفتنی است قیمت‌های ذکر شده حدودی بوده و ممکن است در برخی مناطق بیشتر یا کمتر باشد.
در میادین میوه وتره‌بار نیز قیمت هر کیلو شقه گوسفندی ۱۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان، راسته با استخوان گوسفندی ۱۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان، راسته بدون استخوان ۱۷۷ هزار تومان، سردست گوسفندی ۱۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان، گردن گوسفندی ۱۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان، ران گوسفندی با استخوان ۱۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان و ران گوساله ۱۳۹ هزار تومان است.


کد مطلب: 448274

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448274/جدیدترین-قیمت-گوشت-قرمز-بازار-یاسوج-تهران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1