کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولین؛

نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مارگون افتتاح شد / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: دغدغه جدی برای توجه به مسائل فرهنگی مناطق کم‌برخوردار استان وجود دارد / امام جمعه مارگون: ارشاد به معنای واقعی در میدان عمل است

1 خرداد 1401 ساعت 1:28

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین شهرستان مارگون، نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افتتاح و مسئول فرهنگ و ارشاد این شهرستان معارفه شد.


با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین شهرستان مارگون، نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افتتاح و مسئول فرهنگ و ارشاد این شهرستان معارفه شد.
به گزارش کبنا، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با  گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت:سوم خرداد برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است که با جهاد و دفاع شکل گرفت و امروز به عنوان یک بنیان فرهنگی و نماد ایثار و شهادت و غرور ملی تبدیل شده است. 
درخشان با بیان اینکه امروز مسئله فرهنگ بیش از هر زمان دیگری در مدار زندگی جامعه قرار گرفته است گفت: راهبردی‌ترین نظریه در حوزه فرهنگ، نظریات و بیانات مقام معظم رهبری است که عالمانه و کارشناسی می‌باشد.
وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان مارگون افزود: از روز اول کاری خود، توجه به مناطق کم برخوردار داشته‌ام و بدون تردید به این مناطق  توجه جدی خواهد شد. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شورای فرهنگ عمومی را بازوی توانمند حوزه فرهنگ دانست و از امام جمعه خواست این شورا را تقویت کند. 

در ادامه، حجت الاسلام خواجه‌پور امام جمعه شهر مارگون، فرهنگ و ارشاد اسلامی را ریل گذار حوزه فرهنگ دانست و گفت:استقرار نمایندگی در این شهرستان امری خوشایند است و منشا اثر خواهد بود. 
وی با تقدیر از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: مدیرکل ارشاد به معنای واقعی در میدان عمل است و در این مدت کوتاه با حضور خود در مناطق محروم و شهرستان‌ها برنامه‌های فرهنگیِ مردمی خوبی اجرا شد و همچنین به شورای فرهنگ عمومی توجه ویژه‌ای داشته است.
قائمی‌فر فرماندار مارگون در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت مسائل فرهنگی تصریح کرد: ارشاد از دستگاه های پیشرو و پیگیر در استقرار اولیه خود در مارگون بود و از دغدغه‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی می‌کنم و امیدوارم سایر دستگاه‌ها مانند ارشاد عمل کنند و به این منطقه توجه داشته باشند. 
در این جلسه محسن مصلحی به عنوان سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد شهرستان مارگون معرفی و نمایندگی این دستگاه فرهنگی افتتاح شد.





کد مطلب: 448240

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448240/نمایندگی-فرهنگ-ارشاد-اسلامی-شهرستان-مارگون-افتتاح-مدیرکل-کهگیلویه-بویراحمد-دغدغه-جدی-توجه-مسائل-فرهنگی-مناطق-کم-برخوردار-استان-وجود-امام-جمعه-معنای-واقعی-میدان-عمل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1