کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش مردمی؛

خاک خوردن میلیاردها پول در جهاد آباد گچساران

29 ارديبهشت 1401 ساعت 20:40

ورزشگاه نارک روستای جهاد آباد گچساران علیرغم پیشرفت 80 درصدی، سال‌هاست که نیمه‌کاره رها شده و پیگیری‌های مردمی برای تکمیل آن نیز بی‌پاسخ مانده‌اند.


ورزشگاه نارک روستای جهاد آباد گچساران علیرغم پیشرفت 80 درصدی، سال‌هاست که نیمه‌کاره رها شده و پیگیری‌های مردمی برای تکمیل آن نیز بی‌پاسخ مانده‌اند. 
به گزارش کبنا، بسیاری از پروژه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد نیمه‌کاره رها می‌شوند. این وضعیت تبدیل به یک اصل در این استان شده است. در همین راستا یکی از شهروندان در گزارشی به وضعیت ورزشگاه نیمه‌کاره رها شده روستای جهاد آباد شهرستان گچساران انتقاد کرد.
گفتنی است ورزشگاه نارک چهار سال است که در همین وضعیت نیمه‌کاره رها شده است. بر اساس گزارش‌های مردمی، علیرغم پیگیری از طریق نماینده‌ها و رؤسای ادارات، هنوز اقدامی در جهت تکمیل آن صورت نگرفته است.
این پروژه که 80 درصد از آن تکمیل شده، هم اکنون تبدیل به مکانی برای چرای دام‌ها شده است. در حالی که با تکمیل روشنایی و چمن آن، ورزشگاه قابل بهره‌برداری خواهد شد.
        
از مسئولین استانی به ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتظار می‌رود به جای طرح ادعاهایی که ممکن است هیچگاه عملی نشوند، در پی تکمیل چنین پروژه‌هایی بربیاید. پروژه‌هایی که با وجود صرف میلیاردها تومان اعتبار، بی مصرف خاک می‌خورند.
جهاد آباد نارک، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد است.


کد مطلب: 448165

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448165/خاک-خوردن-میلیاردها-پول-جهاد-آباد-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1