تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۴۴۸۱۳۸
کبنا گزارش می‌دهد

سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بخش لوداب / احمدزاده: تأسیس چهار شهرستان در کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر و فیلم )

۴
۱
سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بخش لوداب / احمدزاده: تأسیس چهار شهرستان در کهگیلویه و بویراحمد  ( + تصاویر و فیلم )
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی فرماندار شهرستان بویراحمد و جمع زیادی از مسئولان استانی و شهرستانی به بخش لوداب سفر کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (پنجشنبه 29 اردیبهشت ماه 1401) سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی جمعی زیادی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد، معاونین استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، فرماندار شهرستان بویراحمد، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و سایر مدیران ارشد  این استان به منظور بررسی مشکلات بخش لوداب به این بخش سفر کرد.


نیازهای اساسی مردم شناسایی و با تأمین منابع مشکلات رفع می‌شوند
   به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده در ادامه سفرش به بخش لوداب در روستاهای جرآب، آبسردان علیا، آبچناران، تل دراز، آب گرمک، آب لمی و نرگسی در جمع مردم حضور یافت و از مشکلات آنها با خبر شد.
وی اظهار داشت: در این سفرها با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و مسئولین محلی به خوبی نیازها و نقاط قوت منطقه مشخص و همه جوانب کار سنجیده و ارزیابی می‌شود و این مشکلات به دستگاه‌های اجرایی مربوطه اعلام می‌شود تا منابع لازم در نظر گرفته و اقدامات صورت گیرد.
احمدزاده ابراز داشت: در این سفرها امکان سنجی برای بکارگیری ظرفیت‌های محلی و توانمندی‌ها در منطقه برای ایجاد اشتغال و رونق تولید نیز مورد توجه قرار می‌گیرد و تدابیر و دستورات لازم صادر می‌شود.
وی تاکید کرد: مصوباتی در این سفرها در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف کاری که هم دغدغده مردم منطقه و هم مسئولین است در نظر گرفته می‌شود و در یک برنامه زمانبندی نسبت به رفع مشکلات اقدام می‌گردد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این سفر که روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی حضور داشت و حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی و تعدادی از مدیران استانی و مسئولین محلی وی را همراهی می‌کرد در بدو ورود به منطقه لوداب با حضور در گلزار شهدای روستای تل دراز به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
احمدزاده در این سفر در جمع مردم لوداب از ارتقای چهار بخش در استان به چهار شهرستان خبر داد و گفت: ۲ شهرستان در کهگیلویه و ۲ شهرستان در بویراحمد است.
زمین چمن ورزشی در یکی از روستاها، توسعه روشنایی معابر، طرح هادی و بهسازی کوچه‌ها، برنامه گازرسانی، بهسازی پل ورودی لوداب، آبرسانی و بهسازی
جاده‌های روستایی از جمله مصوبات این سفر استاندار کهگیلویه وبویراحمد به منطقه لوداب می‌باشد.
 اختصاص ۷۸ میلیارد تومان به آب و راه لوداب 
 سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم بخش لوداب از تأسیس چهار شهرستان در کهگیلویه و بویراحمد در آینده نزدیک خبر داد و اظهاز داشت: ۲ بخش در شهرستان کهگیلویه و ۲ بخش در شهرستان بویراحمد به شهرستان ارتقاع می‌یابند و به زودی شهرستان شدن لوداب مصوب خواهد شد.
احمدزاده تاکید کرد: مسئولین و مردم منطقه آمادگی لازم برای تبدیل و ارتقاع بخش به شهرستان را داشته باشند تا زمینه و فضا برای شهری زیبا فراهم شود.
استاندار در جمع مردم لوداب در خصوص روستاهای منطقه هم گفت: از وضعیت روستاهای لوداب تعجب کردم که از ۱۳۲ روستا فقط ۲۲ روستا گازرسانی شده است.
وی خاطرنشان کرد: برای اینکه از رودخانه جهت آسایش مردم استفاده شود در این سفر مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برای طرح آبرسانی این شهر اختصاص داده شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، پروژه آبرسانی چهار شهر کهگیلویه آهنگ کندی دارد و باید فکری به حال آن کرد، گفت: برای همه جاده‌های روستایی هم اعتبار گذاشته‌ایم که امروز برای جاده‌های روستایی لوداب ۱۸ میلیارد تومان اختصاص دادیم.
دکتراحمدزاده افزود: اقدامات و خدمات زیادی توسط نظام انجام گرفته است ولی از ۱۳۲ روستای این منطقه ۶۰ تا ۷۰ روستا جاده مناسب ندارد هرچند همه را نمی‌توان یک سال انجام داد اما در آینده نزدیک به دنبال رفع این مشکل هستیم.
استاندار اعلام کرد: برای ایجاد سد در منطقه لوداب با وزیر نیرو ارتباط برقرار خواهم کرد و مسئله را پیگیری می‌کنم، چنانچه سد لوداب احداث شود آب پایدار شرب و کشاورزی برای منطقه خواهیم داشت.
وی در خصوص پروژه‌های آبرسانی لوداب گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبارات محرومیت زدایی به پروژه آبرسانی لوداب اختصاص یافته است.
استاندارد در ادامه خبر خوشی به مردم لوداب داد و گفت: از اعتبارات استانی هم ۳۰ میلیارد تومان دیگر به این اعتبارات اضافه خواهیم کرد تا هر چه سریع‌تر و در مدت زمان کمتری آب لوداب تأمین شود.

احمدزاده تصریح کرد: خوشبختانه اعتبارات آب روستایی ما به ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته و به جای ۱۸۴ روستا تعداد ۲۶۰ روستای استان را آبرسانی خواهیم کرد که ۸۰ درصد از مشکلات آب روستاهای کهگیلویه وبویراحمد برطرف خواهد شد.
 
 













برچسب ها :
دانشگاه آزاد اسلامی سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد ستاد کرونا بیماری کرونا پروتکل های بهداشتی یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بخش لوداب سفر احمد زاده به بخش لوداب بخش لوداب شهرام مهدوی مطلق مهدی روشنفکر فرماندار بویراحمد فرماندار شهرستان بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

سیسخت
Iran, Islamic Republic of
لوداب ورودی روستاهاشون سرجاده اصلی پاتاوه دهدشت یک تابلوواسمی ندارندمیخوان شق القمرهم بشه براشون....این دهیاری هاشون به دردچی میخورند؟اینقدبی بخار؟
Iran, Islamic Republic of
خوب عقده خودتو خالی کن
Iran, Islamic Republic of
هیچ‌در این سفرها نیست
جز جنبه تبلیغی و سیاست !!!
آگاه
Iran, Islamic Republic of
ای بنازوم کامنت سیسخته...والا مو همیشه همی سوال فکرمه مشغول کرده....هموچندتاتابلوهم جمع کنن بگون ونشان وبلد ختون روستایله پیداکنید....بوووومی😅🤣😂😁
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
1