کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف بیش از ۲۰ کیلو شیشه در عملیات مشترک پلیس استان های کهگیلویه‌وبویراحمد و بوشهر

28 ارديبهشت 1401 ساعت 14:44

فرمانده انتظامی استان گفت: در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر ۲۰ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه از یک دستگاه خودروی پژو کشف شد.


فرمانده انتظامی استان گفت: در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر ۲۰ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه از یک دستگاه خودروی پژو کشف شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سردار "کیقباد مصطفایی" امروز چهارشنبه (۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر در محور "باشت به گچساران"، موضوع با هماهنگی قضائی بصورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، شهرستان گچساران و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بوشهر قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی فنی و تخصصی و انجام ایست و بازرسی در محور "باشت به گچساران" به یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.
سردار مصطفایی تصریح کرد: رانندگان با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها در نهایت خودرو ها نیز متوقف شد.
وی با اشاره به این که در بررسی مأموران مشخص شد خودرو پژو ۴۰۵ اسکورت کننده مواد مخدر می باشد خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از خودروی پژو پارس ۲۰ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه،۳۰ گرم موادمخدر از نوع سوخته ترياک و يک حقه وافور که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از اقدام و همکاری و تعامل به موقع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باند‌های قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست؛ هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


کد مطلب: 448119

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448119/کشف-بیش-۲۰-کیلو-شیشه-عملیات-مشترک-پلیس-استان-های-کهگیلویه-وبویراحمد-بوشهر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1