تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۶
کد مطلب : ۴۴۸۰۶۵
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد؛

ثبات امروز جامعه اسلامی از فداکاری شهدا و ایثارگران است

۱
۰
ثبات امروز جامعه اسلامی از فداکاری شهدا و ایثارگران است
کبنا ؛
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد در نشستی با مدیرکل منابع طبیعی گفت: همه باید نسبت به فداكاری شهدا و ایثارگران کشورمان و همچنین پاسداشت مقام ایثار و شهادت و تجلیل از خانواده آن ها تعصب داشته باشیم و مهمترین اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوره جدید فعالیت، اهتمام به تکریم و موضوع ایثار و شهادت است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، رضا پارسیان به همراه معاون تعاون این اداره امروز دوشنبه (26 اردیبهشت 1401) با مدیرکل منابع طبیعی دیدار و گفتگو کرد.
رضا پارسیان در این دیدار تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای چند ویژگی مهم است و یکی از ویژگی های ممتاز و سرآمد آن وجود فرهنگ متعالی ایثار و شهادت است که یکی از مهمترین عوامل پیشرفت انقلاب اسلامی و نهضت حضرت امام خمینی (ره) از ابتدا تا امروز عنصر متعالی ایثار و شهادت بود.
پارسیان ادامه داد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت موجب پیروزی انقلاب اسلامی شده، بی تردید پاسداشت این مفهوم الهی، تداوم و تعالی انقلاب اسلامی را هم به دنبال خواهد داشت؛ کما اینکه شاهد این موضوع تا امروز بوده ایم. در پیام های امام راحل ما زیباترین جملات و مفاهیم و واژه ها آن جایی است که در رابطه با مفهوم ایثار و شهادت صحبت کرده اند و حضرت امام خمینی (ره) یکی از عرفای بزرگ تاریخ معاصر ما است.
وی با بیان اینکه عزت و شرف ما از شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا بوده و اگر اقتدار نظام را به رخ دنیا می کشیم از برکت خون همین شهدا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد به نقش ادارات و نهادها برای کمک به جامعه ایثارگری را مهم دانست و گفت: باید حق خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ادا شود و بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مسیر نقش مهمی دارد. برای استیفای حقوق جامعه ایثارگری دستگاه های اجرایی به بنیاد شهید و امور ایثارگران کمک کنند چرا که قداست بنیاد به خاطر ایثارگران و خانواده‌های شهدا است و اگر شأن ایثارگران حفظ شود قداست بنیاد شهید و امور ایثارگران هم حفظ می‌شود.
در ادامه جاوید‌بخت مدیرکل منابع طبیعی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این سازمان در خصوص تکریم ایثارگران، جذب نیرو، تبدیل وضعیت ایثارگران، اجرای طرح سپاس و تجلیل از کارکنان شاغل در این اداره کل پرداخت.

نام شما

آدرس ايميل شما

محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
خون شهدا همان خون امام حسین (ع ) است که برای خدا و اجرای عدالت وحق وآزادی ونبود مظلوم ریخته شد ::::: مسعولان ؟؟؟؟خدایی چند درصد عمل کرده اید ؟؟؟مجروحین فاقد درصد را نگاه کنید ؟؟؟؟ عزل ونصب و برچسپهای خویش قوم بازی را ببین !!!!(درسطح کشور ) اطاعت از ولایت را چی ؟؟؟؟ چرا به اندازه هنر نمایی رسانه ها عمل به حق و عدل وادای حقوق ملت را روشن میکنند متعللیم؟؟؟؟؟((((((شهدا شعار شان عمل بود نه عمل شعاری ))))))
نمایشگاه عکس با آثار جمعی از عکاسان کهگیلویه و بویراحمدی افتتاح شد

نمایشگاه عکس با آثار جمعی از عکاسان کهگیلویه و بویراحمدی افتتاح شد

به مناسبت دهمين هفته فيلم و عكس، نمایشگاه عکس با آثار جمعی از عکاسان استان کهگیلویه و ...
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد: اردوی جهادی مدیران استانی برگزار شود

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد: اردوی جهادی مدیران استانی برگزار شود

همایش تجلیل از جهادگران دانشجویی استان تحت عنوان «شکوه هجرت» به همت معاونت عملیات جهادی ...
دلجویی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از معلمی که سیلی خورده بود

دلجویی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از معلمی که سیلی خورده بود

در روزهای اخیر «فریدون گودرزی»  معلم البرزی توسط یکی از همسایگان مدرسه شیخ فضل الله نوری ...
1