تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب : ۴۴۸۰۶۱
طی حکمی:

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

۱
۰
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
کبنا ؛معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی دکتر اسلام جاودان خرد را بعنوان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان منصوب کرد.
به گزارش کبنا به نقل از اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست طی حکمی اسلام جاودان خرد را بعنوان مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
بر اساس این گزارش معاون رئیس جمهور در این حکم خطا به جاودان خرد آورده است؛ جناب آقای اسلام جاودان خرد باتوجه به مراتب شایستگی و تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت «مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد» منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی و مردم داری، پاکدستی و فساد ستیزی مفاد عهد نامه مدیران دولت مردمی و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.
گفتنی است بیش از این جاودان خرد از اسفند ماه ۱۴۰۰ تاکنون بعنوان سرپرست حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول خدمت بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام باعرض ادب احترام خدمت مدیرجهادی وولایی مدیریت محیطزیست شهرستان گچساران نیازبه یه خونه تکونینی داردخواهش داریم اقدام نماییدتادیگرشاهدسلیقه ای باارباب رجوع کارنکنن ممنونم تشکر.
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
هشدار «اتحاد ملت» به دولت

هشدار «اتحاد ملت» به دولت

حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت در واكنش به برنامه‌ دولت در خصوص رهاسازي قيمت‌ها، بيانيه‌اي انتقادي ...
قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني، گزارش کميسيون امور داخلي کشور و شورا‌ها در ...
1