تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۴۴۷۹۹۲
کبنا گزارش می دهد؛

توزیع 64 قلم تجهیزات اطفاء حریق در گچساران

۰
توزیع 64 قلم تجهیزات اطفاء حریق در گچساران
کبنا ؛سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: با تسهیلگری تشکل نهضت سبز زاگرس 64 قلم تجهیزات اطفاء حریق توسط بنیاد یاران عشق تامین و تحویل تشکل های زیست محیطی گچساران شد.
به گزراش کبنا نیوز از یاسوج، سرپرست حفاظت محیط زیست استان در این خصوص گفت: فرا رسیدن فصل گرما این هشدار را به ما می دهد که مراقب وقوع آتش سوزی های احتمالی در جنگل و مرتع باشیم.
اسلام جاودان خرد با اشاره به اینکه شناسایی نقاط بحران ساز و تجهیز جوامع محلی با وسایل اطفاء حریق از ضروریت های جلوگیری  فیزیکی از شروع آتش است گفت: طی سال جاری با کمک تشکل های زیست محیطی کارگاه های آموزشی اطفای حرق در سطح استان وشهرستان ها، ساکنین مناطق بحرانی و نیمه بحرانی برگزار شد تا جوامع محلی آموزش های لازم را در خصوص نحوه مهار حریق علل و عوامل حریق را دیده باشند اما در کنار آموزش تامین و تجهیز آنان به وسایل اطفاء حریق نیز ضرورت داشت .  
وی افزود: با همکاری محیط زیست و تسهیلگری تشکل نهضت سبز زاگرس ، بنیاد یاران عشق بخش قابل توجهی از تجهیزات اطفاء حریق را تامین نمود .
سرپرست حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد :  تجهیزات اطفای حریق تامین شده توسط بنیاد یاران عشق شامل ،دمنده ،لباس اطفاء حریق، اره، بیل، دستکش، چفیه، گتر، کوله پشتی، کلاه ایمنی، آفتاب گیر، بی سیم، جعبه کمک های اولیه و نقاب می باشد.
وی ضمن تشکر از تشکل نهضت سبز زاگرس و بنیاد یاران عشق با اشاره به تداوم این کمک ها برای سایر شهرستان ها گفت: امیدواریم شاهد آتش سوزی نباشیم اما شرط عقل است که تامین تجهیزات کنیم ، خوشبختانه آنگونه که هماهنگی شده این تجهیزات برای سایر شهرستانها نیز پیش بینی و در روزهای آتی توزیع خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دلجویی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از معلمی که سیلی خورده بود

دلجویی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از معلمی که سیلی خورده بود

در روزهای اخیر «فریدون گودرزی»  معلم البرزی توسط یکی از همسایگان مدرسه شیخ فضل الله نوری ...
اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

وکیل محمد حبیبی و 3 تن از معلمان بازداشتی با تکذیب اتهام همکاری آنان با گروهک منافقین،...
شکر تلخ

شکر تلخ

دلار ارزان واردات، قیمت پایین کالا و قاچاق کلیدواژه‌هایی هستند که دولت با آن قیمت‌ها ...
1