تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۴۴۷۹۵۸
کبنا گزارش می دهد؛

معارفه مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان لرستان برگزار شد

۰
معارفه مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان لرستان برگزار شد
کبنا ؛
آیین تودیع و معارفه مدیران کل دیوان محاسبات لرستان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، مظفر جمالی نژاد شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری و مراسم تودیع و معارفه مدیران کل دیوان محاسبات لرستان در سخنانی گفت: خدا را شاکرم که توفیق خدمت در این استان را یافته‌ام و امیدوارم بتوانم این امانت را در راستای تحقق اهداف نظام و رسالت سازمانی و اجرای سیاست‌های تحولی رئیس کل محترم دیوان محاسبات کشور به کار گیرم.
جمالی‌نژاد در باب اهمیت نظارت موثر بیان کرد ، نظارت زمینه ساز و تحقق بخش عدالت و امانت داری درست وا عتماد آفرین است و موجب ایجاد ارتباط مؤثر حاکمیت و مردم خواهد بود. ضمن اینکه نظارت، مصرف درست، کارآمد و اثر بخش منابع کشور را فراهم می‌کند.
مدیرکل جدید دیوان محاسبات لرستان با تاکید بر اینکه نظارت ضامن بقاء حیات سازمان‌ها و سوپاپ اطمینان یک نظام اجرایی موفق و پیشرو است، افزود: امروز نظارت یک بحث جدی در کشور و مطالبه همگانی است و رویکرد و جهت گیری کلیه مسئولین، مقامات و سران قوا روی این مسئله است.
جمالی نژاد یادآور شد: رئیس کل دیوان محاسبات کشور، با توجه به انتظارات جامعه و حاکمیت، سیاست‌های تحولی دیوان را در سند راهبردی پنج ساله تصویب و ابلاغ کرده‌اند و محور این سیاست‌ها مبتنی بر شعار «دیوان فناورانه مردم پایه» است و تاکید جناب اقای دکتر بذر پاش بر این است که ظرفیتهای نظارتی دیوان محاسبات را بر حل نیازمندیها و مشکلات مردم متمرکز و بسیج کنیم و از طرفی از کمک مردم برای تحقق یک نظارت موثر بهره ببریم که این مهم نیازمند ارتباط موثر و مستمر دیوان محاسبات و آحاد جامعه می باشد.
وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم این سیاست‌ها را در یک فضای تعاملی و با همکاری کلیه دستگاههای اجرایی در استان به پیش ببریم، اظهار داشت: رویکرد ما سیاست پیشگیرانه در مدار قانون و حفظ استقلال و اجتناب از هرگونه وابستگی است؛ همچنین مسائل مهم و کلان استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی و تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین ، جزء برنامه ها نطارتی دیوان خواهد بود.
مدیرکل جدید دیوان محاسبات لرستان خاطرنشان کرد: بعضاً ترک فعل‌ها و مغفول ماندن وظایف دستگاه‌های اجرایی، خسارتهای زیادی به بیت المال وارد می‌کند و طیف وسیعی از جامعه را نگران می‌کند؛ لذا این موصوع باید مد نظر دستگاه‌های اجرایی باشد و برای دیوان از اولویت‌ها بشمار می رود.
جمالی نژاد با بیان اینکه به نظارت میدانی از طرح‌ها همچنان با هدف اثر بررسی وضعی آنها بر مشکلات مردم، ان شاالله خواهیم پرداخت، تصریح کرد: تقویت حسابرسی عملکرد در کنار سایر حسابرسیها به منظور اثربخش و کارآمد نمودن فعالیتها و برنامه ها و طرح های دولت مد نظر خواهد بود و برگزاری نشست‌های تخصصی با دستگاه‌های اجرایی برای بهینه کردن عملکردها و امور در دستور کار قرار می‌گیرد.
مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان، همکاری، حسابدهی، پاسخگویی و شفافیت کامل و نیز تقویت نطام کنترلهای داخلی و تهیه بانکهای اطلاعاتی کارآمد را از پیش نیازها و الزامات دستیابی به یک نظارت موثر برشمرده که می بایست مدنظر قرار گیرد.
وی افزود: دیوان محاسبات از مدیران سالم، صالح، پاکدست، دلسوز و دغدغه مند نسبت به توسعه استان و حل مشکلات مردم حمایت خواهد کرد و این سیاست راهبردی دیوان و جناب آقای دکتر بذر پاش رئیس کل محترم دیوان محاسبات کشور است.
وی در پایان بر ضرورت همکاری و تعامل مستمر دستگاههای اجرایی با دیوان ، برای تهیه به موقع گزارش تفریغ بودجه و گزارش نظارت مستمر بر اجرای بودجه در مقاطع دو ماهه ، در بازه زمانی پیش بینی شده تاکید نموده است.
به گزارش کبنا، رئیس کل دیوان محاسبات کشور با صدور حکمی «مظفر جمالی نژاد»را به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان لرستان منصوب کرد. از جمله سوابق مدیریتی وی می توان به معاون دیوان محاسبات استان نام برد که جدیدا به عنوان مدیرکل دیوان محاسبات استان لرستان منصوب شد.
مظفر جمالی نژاد از فرزندان شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد و بخش چاروسا می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دلجویی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از معلمی که سیلی خورده بود

دلجویی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از معلمی که سیلی خورده بود

در روزهای اخیر «فریدون گودرزی»  معلم البرزی توسط یکی از همسایگان مدرسه شیخ فضل الله نوری ...
اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

وکیل محمد حبیبی و 3 تن از معلمان بازداشتی با تکذیب اتهام همکاری آنان با گروهک منافقین،...
شکر تلخ

شکر تلخ

دلار ارزان واردات، قیمت پایین کالا و قاچاق کلیدواژه‌هایی هستند که دولت با آن قیمت‌ها ...
1