تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۴۴۷۸۹۸
سرپرست مخابرات منطقه استان گفت؛

سلب آسایش و اطمینان‌خاطر سارقان تجهیزات شرکت‌های خدمات‌رسان کهگیلویه و بویراحمد

۰
سلب آسایش و اطمینان‌خاطر سارقان تجهیزات شرکت‌های خدمات‌رسان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
بیست و چهارمین مرحله از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ویژه برخورد با سارقین از تاسیسات خدمات رسان عمومی (آب، برق، مخابرات) و نظارت بر واحدهای صنفی ضایعات فروشی درسطح شهر یاسوج وحومه انجام شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، اسماعیل مسعودی کوشک معاون دادستان مرکز استان به خبرنگاران گفت: بر اساس اخبار واصله و همچنین سرقت های انجام گرفته طی این مدت از وسایل و تجهیزات دستگاه های خدمات رسان مخابرات، آب، برق و گاز و همچنین نظارت بر واحدهای صنفی ضایعاتی و آهن آلات گشت مشترک ویژه در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با حضور بازرسان اداره کل صمت استان، اتحادیه مربوطه، پلیس اماکن نیروی انتظامی، یگان امداد نیروی انتظامی، پلیس آگاهی و کلیه دستگاه های خدمات رسان از کلیه واحدهای صنفی ضایعات فروشی و آهن آلاتی شهر یاسوج و حومه برگزار گردید.
مسعودی کوشک گفت: این بازرسی و نظارت ها به صورت مستمر از کلیه واحدهای صنفی مشمول برگزار و با هر واحد صنفی که در آن کالاهای مسروقه مانند سیم و کابل برق، کنتور و لوله های آب، کنتور برق ،تجهیرات و کابل های مخابراتی و غیره کشف شود به جد برخورد خواهیم کرد و واحدهای صنفی مربوط پلمپ و پیگرد قضایی لازم انجام خواهد گرفت.
معاون دادستان مرکز استان گفت: برنامه داریم این طرح نظارتی را در کلیه شهرستان های استان با جدیت برگزار و با متخلفین برخورد قاطع و قانونی لازم انجام پذیرد.
مسعودی کوشک از مردم خواست که کلیه گزارشات را به پلیس و نیروی انتظامی گزارش تا در اسرع وقت رسیدگی گردد. ایشان در پایان گفت که در این گشت بازرسی و نظارت انجام گرفته دو واحد صنفی پلمپ و برای بقیه واحدهای دیگر اخطاریه و تعهد نامه های لازم صادر گردید.

معاون دادستان مرکز استان بیان کرد: زحمات همه ی دستگاههای حاضر در طرح‌ و سبزپوشان ناجا قابل تقدبر است.
سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین مرحله از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گفت: این طرح از ایده های مطلوب و ماندگار معاون دادگستری مرکز استان جناب آقای دکتر مسعودی کوشک بوده و حضور ایشان در این جایگاه قوت قلبی برای مردم استان، خاصه شرکت های خدمات رسان خواهد بود.
امیری خاطر نشان کرد: شجاعت، قاطعیت، عدل وانصاف از خصیصه های بارز معاون دادستان مرکز استان بوده و در مسئولیت های گذشته تاکنون کارنامه ی بسیار خوبی از خود به جای گذاشته ،قطعا با ورود ایشان به شناسایی، دستگیری و  برخورد با سارقین اموال وتجهیزات شرکت های خدمات رسان ، کمک بسیار بزرگی در بحث صرفه جویی مالی وهزینه های سرسام آور جایگزینی این  تجهیزات خواهد شد.
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در پایان خاطر نشان کرد: با ورود معاون دادستان مرکز استان، آسایش و اطمینان خاطر  سارقان تجهیزات شرکت های خدمات رسان سلب خواهد شد، چرا که سارقان و آشوبگران نظم وامنیت نام مسعودی کوشک را خوب به خاطر دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

وکیل محمد حبیبی و 3 تن از معلمان بازداشتی با تکذیب اتهام همکاری آنان با گروهک منافقین،...
شکر تلخ

شکر تلخ

دلار ارزان واردات، قیمت پایین کالا و قاچاق کلیدواژه‌هایی هستند که دولت با آن قیمت‌ها ...
زید آبادی: آنچه نباید می‌شد! / گرگ‌ها در برهوت در پی‌مان گذاشته‌اند!

زید آبادی: آنچه نباید می‌شد! / گرگ‌ها در برهوت در پی‌مان گذاشته‌اند!

احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: ولایتی به صراحت اعلام کرد که نهادهای مدنی تهدیدی ...
1