کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

واریز یارانه‌ها آرامش را به مردم برگرداند

21 ارديبهشت 1401 ساعت 22:05

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها منجر به افزایش تولید، اشتغال و جلوگیری از رانت‌خواری و قاچاق می‌شود.


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها منجر به افزایش تولید، اشتغال و جلوگیری از رانت‌خواری و قاچاق می‌شود.
به گزارش کبنا، آیت الله سید نصیر حسینی در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که روز سه شنبه  (20 اردیبهشت 1401) برگزار شد، افزود: کار و تلاش در این نظام پر خیر و برکت است باید بکوشیم با وجود تلاش و کوشش دشمن مشکلات را حل کنیم.
وی اظهارکرد: امروز بهترین مورد قرب به درگاه خدا برای مسئولان خدمت است مثل امروز که دشمن تلاش می‌کند کشور ما در مقابل آن‌ها زانو زده و خم شود.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از طرح مردم سازی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن از سوی دولت خاطرنشان کرد: این طرح باید اتفاق می‌افتاد دولت‌های قبل می‌خواستند که آن را انجام دهند اما ترس داشتند و انجام ندادند حالا که کار در حال انجام است اطلاع رسانی و اقناع سازی شود.
حسینی تصریح کرد: از دیروز که طرح توضیح داده شد مردم اقناع شدند و واریز یارانه‌ها هم آرامش را به مردم برگرداند اگر مردم بدانند یارانه به جیب خودشان می‌رود همراهی می‌کنند.
وی ادامه داد: البته برخی‌ها مشکل دارند که حق دارند اعتراض کنند اما برخی فتنه گران می‌خواهند به این بهانه اصل نظام را مورد هدف قرار دهند و در طول عمر انقلاب همواره بهانه داشتند که دستاوردها را مورد هدف قرار دهند که اصل اقناع‌سازی مردم است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در رابطه با حذف نشدن یارانه نان سنتی از سوی مسئولان توضیح داده شود تا افکار عمومی و مردم قانع شوند و اگر مردم بدانند اجرای این طرح برای خودشان و منافع کشور است پای کشور و آرمان‌ها هستند و درصورتی که بدانند طرح برای خدمت است همراهی و همکاری می‌کنند.
حسینی تصریح کرد: بحث نظارت جدی بر طرح و مدیریت طرح بسیار مهم است که دیگران در سایر موارد سوء استفاده نکنند و نظارت به شیوه مطلوب انجام شود تا به یاری خدا طرح به نتیجه مطلوب برسد و منجر به افزایش تولید، اشتغال و جلوگیری از رانت‌خواری شود.
وی بیان کرد: رسانه‌ها، ائمه جمعه و جماعات در زمینه اجرای این طرح اطلاع رسانی کنند.


کد مطلب: 447885

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/447885/واریز-یارانه-ها-آرامش-مردم-برگرداند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1