تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۴۴۷۸۸۴
در نشست خبری مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: رسیدن مستقیم یارانه به دست مردم از مزایای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه هاست

۱
۰
نظر استاندار کهگیلویه و بویراحمد درباره رسیدن مستقیم یارانه به دست مردم
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها هنوز آغاز نشده است و در این طرح یارانه مستقیم به دست مصرف کننده می‌رسد.
به گزارش کبنا، سید علی احمد زاده عصر روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در نشست خبری با خبرنگاران افزود: اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.
وی اظهار کرد: این طرح در دولت قبل طبق مصوبه مجلس باید اجرا می‌شد که بخاطر نگرانی از بابت مردم اجرایی نشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: توزیع ناعادلانه یارانه‌ها منجر به راه اندازی شبکه رانت و فساد و قاچاق شد که ادامه این روند به صلاح مملکت نبود.
احمدزاده تصریح کرد: به هر نحوی این طرح یارانه‌ها باید اجرا شود و دولت سیزدهم مصلحت خود را بر مصلحت کشور ترجیح نداد.
وی ادامه داد: کشور درگیر جنگ اقتصادی با آمریکا و اروپا قرار دارد، در این صحنه جنگ بی امان سخت و پیچیده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در شرایط جدید جنگ اقتصادی می‌طلبد که همه در کنار هم قرار بگیرند.
احمدزاده تاکید کرد: طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها هنوز آغاز نشده است و در این طرح یارانه‌هایی که توزیع آنها ناعادلانه بود، بصورت مستقیم به دست مصرف کننده می‌رسد.
وی اظهار کرد: جریان سازی از خارج در رابطه با این طرح شروع شده و ذهن مردم را تشویش می‌کنند و بسیاری اقدامات تخریبی بر علیه این طرح از خارج خط می‌گیرند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جریانات تخریب طرح یارانه‌ها و دولت برای اجرای این طرح جریان سیاسی مخالف دولت نیستند بلکه جریان خارجی و وابسته به خارج است.

احمد زاده با اشاره به شعار تحول اقتصادی دولت گفت: این تحول اقتصادی با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها آغاز شده است.
وی با بیان اینکه قیمت نان تغییر نمی‌کند، افزود: هیچ نانوایی مجاز به افزایش قیمت نان نیست و در صورت تغییر قیمت را دولت یارانه آن را به نانوایی‌ها می‌دهد و در صورت افزایش قیمت از سوی هر واحد نانوایی تخلف کرده و طبق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مرغ، تخم مرغ، روغن و شیر و لبنیات برای یارانه بگیران افزایش قیمت ندارند و یارانه آنها از طریق کالا برگ به مردم داده می‌شود.
احمدزاده تصریح کرد: تمام افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هزینه آب، برق و گاز مصرفی آنها را دولت پرداخت می‌کنند که تاکنون حدود ۴۶ هزار خانوار کهگیلویه و بویراحمدی مشمول این طرح شدند.
وی ادامه داد: از مردم انتظار داریم که کالا از جمله روغن و ماکارونی به اندازه کافی خرید کنند و از احتکار خانگی خودداری شود چرا که با کمبود کالا مواجه نیستیم و انبارهای استان کهگیلویه و بویراحمد پر است اما تقاضای اضافی مردم زیاد است و باعث فشار به بازار می‌شود که نیازمند همکاری و کمک مردم در این رابطه برای خرید به اندازه کافی هستم.
 
برچسب ها :
دانشگاه آزاد اسلامی سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد ستاد کرونا بیماری کرونا پروتکل های بهداشتی یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نشست خبری با خبرنگاران طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها توزیع عادلانه یارانه‌ها
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
احیای کوپن به جای احیای برجام،دستاورد دولت انقلابی😂😊😂😂😂
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد: اردوی جهادی مدیران استانی برگزار شود

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد: اردوی جهادی مدیران استانی برگزار شود

همایش تجلیل از جهادگران دانشجویی استان تحت عنوان «شکوه هجرت» به همت معاونت عملیات جهادی ...
دلجویی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از معلمی که سیلی خورده بود

دلجویی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از معلمی که سیلی خورده بود

در روزهای اخیر «فریدون گودرزی»  معلم البرزی توسط یکی از همسایگان مدرسه شیخ فضل الله نوری ...
اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

وکیل محمد حبیبی و 3 تن از معلمان بازداشتی با تکذیب اتهام همکاری آنان با گروهک منافقین،...
1