کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت:

محیط زیست ناظر ورود و خروج گردشگران به منطقه کوه‌گل سی‌سخت

20 ارديبهشت 1401 ساعت 23:06

سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: در بازدید مسئولین قضایی و اجرایی شهرستان دنا مقرر شد ورود و خروج گردشگران از کوه گل مدیریت شده انجام گیرد.


سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: در بازدید مسئولین قضایی و اجرایی شهرستان دنا مقرر شد ورود و خروج گردشگران از کوه گل مدیریت شده انجام گیرد.
به گزارش کبنانیوز، کوه گل سی سخت واقع شده در منطقه حفاظت شده و پارک ملی دنا ، یکی از معروف ترین و زیباترین مناطق گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد است .
 این منطقه دریاچه و چشم انداز زیبایی دارد. طبیعت چشم نواز منطقه کوه گل سی سخت در ایام تعطیل سال گردشگران زیادی از سراسر کشور و بعضا دیگر کشورهای جهان را به سوی خود جذب می کند، لذا مدیریت اصولی و زیست محیطی آن یکی از دغدغه هایی بود که اداره کل حفاظت محیط زیست استان همه ساله خصوصا در فصول بهار و تابستان درگیر آن بود و با پیگیری های محیط زیست پای دادستان و دستگاه های اجرایی به آن باز شد .
اسلام جاودان خرد سرپرست حفاظت محیط زیست استان صبح روز دوشنبه 19 اردیبهشت جاری از ساماندهی مدیریت زیست محیطی این منطقه خبر داد و گفت: همه ایام خصوصاً در فصل بهار و تابستان با ورود بیش از حد کردشگران به منطقه حفاظت شده کوه گل دنا، متاسفانه شاهد حجم انبوهی از زباله و پسماند تولید و رها شده در این منطقه زیبا بوده یم، از طرفی ورود بیش از ظرفیت و  برد گردشگران باعث آسیب به منطقه می شد.
وی گفت: با هماهنگی دادستان شهرستان دنا، فرماندار و سایر دستگاه های اجرایی مسئول در مدیریت گردشگری مقرر شد مدیریت مناسبی در خصوص حمل و نقل و پسماند با نظارت محیط زیست در این منطقه اجرا گردد و محیط زیست شهرستان دنا بعنوان ناظر بر این امر نظارت داشته باشد .
 


کد مطلب: 447851

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/447851/محیط-زیست-ناظر-ورود-خروج-گردشگران-منطقه-کوه-گل-سی-سخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1