کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به فایل صوتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: آب نطلبیده همیشه حلال نیست گاهی می‌دهند که سر ببرند/ مدیران مراقب شیطنت‌ها باشند 

20 ارديبهشت 1401 ساعت 15:49

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فایل صوتی منتشر شده یکی از مدیران استان واکنش نشان داد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فایل صوتی منتشر شده یکی از مدیران استان واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا، سید علی احمد زاده روز سه شنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: مراقب اخلاق الهی برای خود کلام مان و دوم مراقب افرادی باشیم که شیطنت می کنند از ما چیزی بگیرند که جامعه را متشنج کنند. 
وی افزود: از همه می خواهم مراقبت های لازم در رفتار، گفتار منش داشته باشند.
احمد زاده تصریح کرد: تندخویی و بداخلاقی از مدیران به دور است و برخی ها مدیران را وادار می‌کنند که از آنها در محیطی بسته یک جمله بگیرند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: خودم و شما همه را به اخلاق و به شریعت مقدس پیامبر توصیه می‌کنم.
احمدزاده افزود: در مشی ائمه قرار بگیریم بدگویی شأن شما نیست بعضی‌ها دنبال این هستند که از شما ایرادی بگیرند البته از مدیران انتظار بیشتر است تا کسی را تخریب نکنند.
وی افزود: در استان گفته‌های یک مدیرکل و یا فرماندار بازتاب دارد مراقب کلام و رفتارتان باشید. مراقب اخلاق الهی و دوم مراقب افرادی که شیطنت می‌کنند نیز باشید چرا که می خواهند از ما چیزی بگیرند و جامعه را متشنج کنند.


کد مطلب: 447838

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/447838/استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-واکنش-فایل-صوتی-رئیس-دانشگاه-علوم-پزشکی-یاسوج-آب-نطلبیده-همیشه-حلال-نیست-گاهی-می-دهند-سر-ببرند-مدیران-مراقب-شیطنت-ها-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1