کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

مراسم معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد / طالب‌پور: طرح جامع گردشگری راکد مانده بود که به لطف حاجی‌زاده در دستور کار قرار گرفت / شوخی‌های مجید صفایی و پاسخ معاون وزیر / مسئولیت جدید صفایی در تهران مشخص شد

20 ارديبهشت 1401 ساعت 14:54

مراسم معارفه و تکریم مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون امور حقوقی و مجلس وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.


مراسم معارفه و تکریم مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون امور حقوقی و مجلس وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنا، بعد از ظهر امروز (سه شنبه 20 اردیبهشت ماه 1401) مراسم معارفه و تکریم مدیران‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور واحدی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار، سید علی ملک‌حسینی دادستان یاسوج و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
در این مراسم سعید طالب‌پور که تا به امروز سرپرستی این اداره‌کل را برعهده داشت، با حکم عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنا، سعید طالب‌پور اولین مدیرکل دولت سیزدهم در اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم معارفه خود، اظهار داشت: طرح جامع گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد راکد مانده، به لطف آقای کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: دولت به مشاغل خرد و خانگی توجه دارد. بنده هم اعلام می‌کنم هیج محدودیت تسهیلات در این خصوص نداریم و هر کس مراجعه و اعلام آمادگی کنند، با او همکاری می‌کنیم.
طالب‌پور در ادامه به طرح‌های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ بوم گردی ظرفیت‌های خیلی خوبی دارد.
به گزارش کبنا، مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید میراث فرهنگی در ابتدا بدون مجید صفایی مدیرکل قبلی شروع شد. حدود یک ساعت از جلسه گذشته بود که مجید صفایی وارد جلسه شد و بعد از سلام و خش و بش با مسئولان عالی رتبه، مجری برنامه از او خواست که صحبت‌هایش را آغاز کند. صفایی در ابتدا از نحوه دعوت از خود به جلسه گلایه کرد و بعد روی صحن رفت تا سخنرانی کند.
صفایی در ابتدای کلامش با لحن شوخی گفت: یک ساعت قبل به من اطلاع دادند که درست نبود. آقای طالب‌پور دست‌پرورده خود من است. ایشان می‌خواست زیرکی کند. کیامرث حاجی‌زاده هم به شوخی به او گفت: دیگه دستپروده خودت است و نباید ناراحت شوی. [خنده حضار]
صفایی در ادامه سر شوخی را با اوحدی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری باز کرد و گفت: آقای اوحدی حکم من را خودت زدی و خودت هم مرا عزل کردی؟ نمی‌دانم، چرا؟ اما دوست داریم.
صفایی در پایان صحبت‌هایش حاجی‌زاده معاون عمرانی را مدافع گردشگری و مرد انقلابی و... خواند و گفت: از همه حلالیت می‌طلبم. خوشحالم که فردی از پیکره میراث فرهنگی و گردشگری برای این مسئولیت انتخاب شده است.
در ادامه اوحدی معاون وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به شوخی‌های صفایی پاسخ داد و گفت: آقای صفایی از مدیران توانمند و خوب وزارت است. آقای صفایی به عنوان مشاور بنده در امور حقوقی و مجلس انتخاب شده است و مسکوت نگه داشتیم که بعداً اعلام شود. از آقای صفایی قطعاً استفاده خواهیم کرد.


کد مطلب: 447835

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/447835/مراسم-معارفه-مدیرکل-میراث-فرهنگی-صنایع-دستی-گردشگری-کهگیلویه-بویراحمد-آغاز-طالب-پور-طرح-جامع-راکد-مانده-لطف-حاجی-زاده-دستور-کار-قرار-گرفت-شوخی-های-مجید-صفایی-پاسخ-معاون-وزیر-مسئولیت-جدید-تهران-مشخص

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1