تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۴۴۷۸۳۵
با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

مراسم معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد / طالب‌پور: طرح جامع گردشگری راکد مانده بود که به لطف حاجی‌زاده در دستور کار قرار گرفت / شوخی‌های مجید صفایی و پاسخ معاون وزیر / مسئولیت جدید صفایی در تهران مشخص شد

۵
۳
مراسم معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد / طالب‌پور: طرح جامع گردشگری راکد مانده بود که به لطف حاجی‌زاده در دستور کار قرار گرفت /  شوخی‌های مجید صفایی و پاسخ معاون وزیر / مسئولیت جدید صفایی در تهران مشخص شد
کبنا ؛مراسم معارفه و تکریم مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون امور حقوقی و مجلس وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنا، بعد از ظهر امروز (سه شنبه 20 اردیبهشت ماه 1401) مراسم معارفه و تکریم مدیران‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور واحدی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار، سید علی ملک‌حسینی دادستان یاسوج و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
در این مراسم سعید طالب‌پور که تا به امروز سرپرستی این اداره‌کل را برعهده داشت، با حکم عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنا، سعید طالب‌پور اولین مدیرکل دولت سیزدهم در اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم معارفه خود، اظهار داشت: طرح جامع گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد راکد مانده، به لطف آقای کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: دولت به مشاغل خرد و خانگی توجه دارد. بنده هم اعلام می‌کنم هیج محدودیت تسهیلات در این خصوص نداریم و هر کس مراجعه و اعلام آمادگی کنند، با او همکاری می‌کنیم.
طالب‌پور در ادامه به طرح‌های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ بوم گردی ظرفیت‌های خیلی خوبی دارد.
به گزارش کبنا، مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید میراث فرهنگی در ابتدا بدون مجید صفایی مدیرکل قبلی شروع شد. حدود یک ساعت از جلسه گذشته بود که مجید صفایی وارد جلسه شد و بعد از سلام و خش و بش با مسئولان عالی رتبه، مجری برنامه از او خواست که صحبت‌هایش را آغاز کند. صفایی در ابتدا از نحوه دعوت از خود به جلسه گلایه کرد و بعد روی صحن رفت تا سخنرانی کند.
صفایی در ابتدای کلامش با لحن شوخی گفت: یک ساعت قبل به من اطلاع دادند که درست نبود. آقای طالب‌پور دست‌پرورده خود من است. ایشان می‌خواست زیرکی کند. کیامرث حاجی‌زاده هم به شوخی به او گفت: دیگه دستپروده خودت است و نباید ناراحت شوی. [خنده حضار]
صفایی در ادامه سر شوخی را با اوحدی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری باز کرد و گفت: آقای اوحدی حکم من را خودت زدی و خودت هم مرا عزل کردی؟ نمی‌دانم، چرا؟ اما دوست داریم.
صفایی در پایان صحبت‌هایش حاجی‌زاده معاون عمرانی را مدافع گردشگری و مرد انقلابی و... خواند و گفت: از همه حلالیت می‌طلبم. خوشحالم که فردی از پیکره میراث فرهنگی و گردشگری برای این مسئولیت انتخاب شده است.
در ادامه اوحدی معاون وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به شوخی‌های صفایی پاسخ داد و گفت: آقای صفایی از مدیران توانمند و خوب وزارت است. آقای صفایی به عنوان مشاور بنده در امور حقوقی و مجلس انتخاب شده است و مسکوت نگه داشتیم که بعداً اعلام شود. از آقای صفایی قطعاً استفاده خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
صفائي جان سي و يك سال قبل روزي كه غريبانه به محيط زيست اومدي يادته
چه كسي از شما حمايت كرد
من به گذشته خود خيلي فكر ميكنم
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
صفای باید ممنون دیل باشد
محمد صادق
Iran, Islamic Republic of
سلام. اصل ۴۴ قانون اساسی را در خصوصی سازی عتیقه جات و امکان حفاری و خریدوفروش و برپایی موزه اجرا کنید. همه آثار باستانی کشور توسط حفاران غیرمجاز به کردستان عراق قاچاق و به ثمن‌ بخس به فروش می رسد و سود اصلی را تجار یهودی و عرب می برند
سجاد
Iran, Islamic Republic of
استان کهگیلویه و بویراحمد فقط بلد هستند هر سه ماه یکبار مدیر کل ها و مدیران را تعویض کند.
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای مسئولین و نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد
دلجویی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از معلمی که سیلی خورده بود

دلجویی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از معلمی که سیلی خورده بود

در روزهای اخیر «فریدون گودرزی»  معلم البرزی توسط یکی از همسایگان مدرسه شیخ فضل الله نوری ...
اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

وکیل محمد حبیبی و 3 تن از معلمان بازداشتی با تکذیب اتهام همکاری آنان با گروهک منافقین،...
شکر تلخ

شکر تلخ

دلار ارزان واردات، قیمت پایین کالا و قاچاق کلیدواژه‌هایی هستند که دولت با آن قیمت‌ها ...
1