تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۲۵
کد مطلب : ۴۴۷۸۲۱
کبنا گزارش می دهد

یارانه واریزی فعلا قابل برداشت نیست

۱
۰
یارانه واریزی فعلا قابل برداشت نیست
کبنا ؛زمان استفاده از یارانه واریزی از سوی دولت در آینده اعلام خواهد شد، اما تا آن زمان این مبالغ قابل برداشت و استفاده نیست.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از ایرنا، روابط‌عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد:در روزهای آینده اطلاعات بیشتری به مردم ارائه خواهد شد و زمان استفاده از این یارانه جبرانی از سوی دولت در آینده اعلام خواهد شد، اما تا آن زمان این مبالغ قابل برداشت و استفاده نیست.
طبق این اطلاعیه،کسانی که به هر نحوه دهک‌بندی خود اعتراض دارند می‌توانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت کنند.
بنابر اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیرو اصلاح نظام توزیع یارانه‌ها، هموطنانی که به هر دلیلی ابهام یا اعتراضی نسبت به یارانه اختصاص یافته دارند می توانند به سامانه hemayat.mcls.gov.ir  مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

حمیدکائیدبب
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت شما خسته نباشید بنده الان ازنظردهک بندی برحسب درامدی حدود دودهک زیردهک سه قراردارم اما الان دردهک سه به بالا بنده روقرار دادند بیمه تامین اجتماعی نیستم دختر از بخت گذشته دارم پسرمدرسه رودارم خودمم ناراحتی جسمی دارم درامدم ازفروش اجناسه سودی که ازفروش نقدی وکارتخان اگه نسیه نداشته باشم خرج پانزده ساعت روی پاایستادنم اونم توی روستا مردم دست خالی جواب بیماری فشارخون وکشکک جفت زانوساعیده شده ام ولثه ودندون داغونم راهرگز نخواهد داد دیگه چه برسه به خرج سنگین چهارنفر خوانواده سرتون رو درد اوردم عاجزانه تقاظادارم حقیررا دریابید خداوندقوتتابدهد یاحق
اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

وکیل محمد حبیبی و 3 تن از معلمان بازداشتی با تکذیب اتهام همکاری آنان با گروهک منافقین،...
شکر تلخ

شکر تلخ

دلار ارزان واردات، قیمت پایین کالا و قاچاق کلیدواژه‌هایی هستند که دولت با آن قیمت‌ها ...
زید آبادی: آنچه نباید می‌شد! / گرگ‌ها در برهوت در پی‌مان گذاشته‌اند!

زید آبادی: آنچه نباید می‌شد! / گرگ‌ها در برهوت در پی‌مان گذاشته‌اند!

احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: ولایتی به صراحت اعلام کرد که نهادهای مدنی تهدیدی ...
1