تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۴
کد مطلب : ۴۴۷۷۳۶
با ارسال پیامی صورت گرفت

اعلام رضایت کامل شهروندان شهرستان بهمئی از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی / شهروندان شهرستان بهمئی در پی اقدامات اخیر سرهنگ جمشیدی از انتصاب وی به سمت فرمانده نیروی انتظامی شهرستان از سردار مصطفایی تقدیر و تشکر کردند

۱
تقدیر و تشکر جمعی از شهروندان بهمئی از فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛جمعی از شهروندان شهرستان بهمئی با با ارسال پیامی از فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بابت انتصاب سرهنگ فرزین جمشیدی به فرماندهی نیروی انتظامی بهمئی و برخورد قاطع با مجرمان و ایجاد امنیت پایدار دز منطقه تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش کبنا در پیام شهروندان بهمئی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
 من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق،
سپاس یگانه معبود هستی که بر ما منت نهاد تا شاهد انسانهایی از جنس مردم باشیم که در راه خدمت به مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سر از پانشناخته و استوار و با نشاط گام برمی دارند.
 اندیشه و تلاش خدمت‌گزاران صدیق عمران و آبادانی ایران اسلامی هیچ گاه از یادها نخواهد رفت.
 سردار سرتیپ کیقباد مصطفایی
 فرمانده محترم نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
 سلام علیکم؛ احتراماً با اهدای تحیات الهی و با صلوات به ارواح طیبه شهدا و آرزوی توفیق روز افزون فرماندهان انقلابی در عرصه خدمت‌رسانی به انقلاب اسلامی.
 مردم ولایتمدار شهرستان بهمئی از انتخاب به جا و شایسته شما در پی انتصاب سرهنگ فرزین جمشیدی به سمت فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی که این انتصاب حاکی از لیاقت، شایستگی و حسن سوابق خدمتی سرهنگ جمشیدی  است تقدیر و تشکر ویژه میکنند.
که لازم است به قستمی از خدمات سرهنگ جمشیدی اشاره کرد اجرای به موقعه و خوب طرح ارتقای امنیت اجتماعی در برخورد قاطع با اراذل و اوباش و جمع آوری سلاح‌های سرد و گرم که شنود اش در سطح شهرستان حاکم است.
این اقدامات شایسته سرهنگ جمشیدی می‌تواند سبب شود که هم مخلین نظم و امنیت شناسایی شوند و هم اینکه باعث ایجاد آرامش و امنیت بیشتر در سطح شهرستان شود.
لذا رضایت کامل خود را از اقدامات سرهنگ جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی اعلام می داریم و از شما که این هدیه پر افتخار را نصیب ما کردید تشکر کنیم.
شهروندان شهرستان بهمئی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از انتخاب شما و برخورد قاطع فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان، بر حضور مقتدرانه و با صلابت نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف، با هدف اجرای احکام شرع مقدس و قانون تاکید می‌شود و همچنین از اقدامات نیروی انتظامی در شهرستان بهمئی حمایت و دعای خیر خواهند کرد و نیز در این مسیر، رضایت و توفیقات الهی را شامل خواهد شد. ان‌شاءالله
والسلام علیکم و رحمه‌الله
جمعی از شهروندان شهرستان بهمئی 
در پایان گفته میشود؛ سرهنگ فرزین جمشیدی متولد 1359 جوان‌ترین فرمانده نیروی انتظامی استان محسوب میشود و در سابق وی رئیس آگاهی شهر دهدشت، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنده، جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی دیده میشود و در حال حاضر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی است.
لازم به ذکر است: در تاریخ 1400/6/21 بنا به پیشنهاد سردار سرتیپ مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بریواحمد و طی حکمی از سوی سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور سرهنگ فرزین جمشیدی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی منصوب شد.
لازم به توضیح است؛ از بدر ورود سرهنگ جمشیدی به شهرستان بهمئی تمام مخلین نظم و امنیت در شهرستان شناسایی و جرم کاهش یافت که مردم شهرستان بهمئی از ایجاد این امنیت پایدار رضایت‌مندی کامل خود را اعلام کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

زید آبادی: آنچه نباید می‌شد! / گرگ‌ها در برهوت در پی‌مان گذاشته‌اند!

زید آبادی: آنچه نباید می‌شد! / گرگ‌ها در برهوت در پی‌مان گذاشته‌اند!

احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: ولایتی به صراحت اعلام کرد که نهادهای مدنی تهدیدی ...
۶ ماده مغذی مورد نیاز بدن در پیری

۶ ماده مغذی مورد نیاز بدن در پیری

اسیدهای چرب امگا ۳ می‌توانند عوامل خطر بیماری قلبی مانند فشار خون بالا و‌تری گلیسیرید ...
رستم قاسمی چگونه بیکارترین وزیر دولت رئیسی شد؟

رستم قاسمی چگونه بیکارترین وزیر دولت رئیسی شد؟

وضعیت معیشت مردم فعلا در حدی شکننده است که در این شرایط، نیاز نخست مردم زنده ماندن است! ...
1