کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی احکامی از سوی عزت‌خواه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد؛

دو معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد / سهم بانوان صفر

10 ارديبهشت 1401 ساعت 17:10

معاونین سوادآموزی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.


معاونین سوادآموزی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.
  به گزارش کبنا، در آئینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، اعضای شورای معاونین و همسر مکرمه مرحوم سید حمدالله خواهش‌نیک معاون فقید آموزش و پرورش، معاونین نهضت سوادآموزی و تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.
در این جلسه مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن بر شمردن ویژگی‌های مرحوم خواهش نیک و تجلیل از خدمات ایشان گفت: مرحوم خواهش نیک با مردم و برای مردم بود و با چهره متواضع و انقلابی و دغدعه مندی برای مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد.
 حسنعلی عزت خواه تغییر و تحول را نیز امری طبیعی دانست و گفت: عیار انسان‌ها موقع رفتن مشخص می‌شود و همه باید تلاش کنیم در دوران مسؤلیت عمل صالح از خود به یادگار بگذاریم.
 وی در بخش دیگری از سخنانش از خدمات چندین ساله خانم حسینی در حوزه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان تقدیر و تشکر کرد.
در این آئین سید حمزه باقری نژاد به عنوان معاون سواد آموزی و محمد جمالی به عنوان سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.
بنا بر این گزارش، آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 6 معاون؛ نهضت سواد آموزی، آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه،
پرورشی و فرهنگی، تربیت بدنی و سلامت و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی است که عزت‌خواه مسئولیت هیچ کدام از این معاونت‌ها را به بانوان نسپرده است.













 


کد مطلب: 447496

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/447496/دو-معاون-آموزش-پرورش-کهگیلویه-بویراحمد-تغییر-سهم-بانوان-صفر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1