کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید شهر دوگنبدان مطرح شد؛

معاون عمرانی استاندار از مسعود ظفری یاد کرد: باید از کارهای خوب هم نام برد

24 فروردين 1401 ساعت 23:55

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این آیین اظهار کرد: گزینه هایی مطرح شد و زمانی طول کشید، اما برای هر منصبی در چارت اداری، دستورالعملی وجود دارد. در جایی که کار فنی و اجرایی قرار است بکنیم، کار باید به اهل خود سپرده شود.


مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید شهر دوگنبدان با حضور مسئولان استانی برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (چهارشنبه 24 فروردین ماه 1401) مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید دوگنبدان با حضور سید ناصر حسینی‌پور  نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، کیومرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، روانبخش دیهیمی خوب فرماندار شهرستان گچساران، عیسی شهامت مدیرکل امور شوراها و شهری استانداری، مدیرکل امور مالیاتی، شکوهی پور رئیس شورای شهر و اعضای شورای شهر دوگنبدان و سایر مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد. 
کیومرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این آیین اظهار کرد: گزینه هایی مطرح شد و زمانی طول کشید، اما برای هر منصبی در چارت اداری، دستورالعملی وجود دارد. در جایی که کار فنی و اجرایی قرار است بکنیم، کار باید به اهل خود سپرده شود.
وی گفت: شهرداری نهاد عمومی غیردولتی محسوب می شود، باید درآمدهای پایدار داشته باشد، نباید مطالبات و بدهکاری داشته باشد.
حاجی زاده اظهار کرد: چانه زنی های زیادی کردیم برای اینکه از وزارت نفت بودجه و اعتبارات به این سمت بیاید.
وی بیان کرد: شهرستان گچساران به عنوان شهر نفت خیز و کریدور جنوب کشور نیاز به فضای سبز بیشتری دارد.
حاجی زاده گفت: احداث پارک ۵۰ هکتاری، یک تفاهم نامه سه جانبه با همکاری شهرداری ستاد بازآفرینی شهری و راه و شهرسازی، شرکت نفت است که انتظار داریم از طرف شهردار جدید پیگیری و عملیاتی شود.
حاجی زاده گفت: در بحث مسئولیت های اجتماعی در خصوص روستاها با شرکت نفت تفاهم نامه داریم. 
معاون استاندار بیان کرد: آنچه که گچساران را از بن بست خارج می کند، جاده ها و راه های ارتباطی به بنادر جنوب است. باند دوم کمربندی گچساران تامین اعتبار شده و به زودی وارد فاز عملیاتی می شود.
حاجی زاده به شهردار پیشین دوگنبدان اشاره کرد و گفت: آقای ظفری شهردار پیشین خدمات خوبی داشتند و کارهای خوبی در زمان ایشان انجام شد، قطعا همه ما کامل نیستیم، اما باید از کارهای خوب هم نام برد.

وی بیان کرد: از دو سرپرست گذشته آقای موسوی نژاد و آقای نویدی تقدیر و تشکر می کنم. برای برادر عزیز، آقای قشقایی نیز آرزوی موفقیت دارم.
وی گفت: حضور جمعیتی که از همه اقوام حضور یافته اند، نشانه اعتماد مردم به جمهوری اسلامی است و سرمایه های این کشور هستند. برای ما نژاد، رنگ، قومیت هیچ جایی از توجه ندارند.
حاجی زاده گفت: باید گچساران به عنوان یک منطقه ویژه انرژی معرفی شود.
حاجی زاده در انتها گفت: قطعا با تلاش های نماینده گچساران و باشت، شهرستان گچساران به شکل بهتری شاهد پیشرفت و توسعه خواهد بود


کد مطلب: 446918

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/446918/معاون-عمرانی-استاندار-مسعود-ظفری-یاد-باید-کارهای-خوب-هم-نام-برد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1