کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آیین معارفه شهردار تبریز؛

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

21 فروردين 1401 ساعت 10:02

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی از مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند.


نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی از مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند.
علیرضا منادی در آیین معارفه شهردار تبریز افزود: اغلب مشکلات اجتماعی ریشه اقتصادی دارد به عنوان مثال بر اساس گزارشات دریافتی، هنگام پرداخت ماهانه یارانه‌ها، چند روزی آمار سرقت کاهش می‌یابد.
وی خطاب به سرمایه داران و متولین توصیه کرد که در این ماه مبارک، سرمایه‌داران و اقشار مرفه تبریز به کمک مردم نیازمند بشتابند.
منادی یادآور شد: تبریز خیلی عقب مانده و باید دست در دست هم، عقب ماندگی‌های این شهر جبران شود.
مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس نیز در این آیین گفت: آثار تزکیه نفس ماه رمضان باید در ارتقای بهره‌وری و بهبود رفتار سازمانی در ادارات نمایان شود.
وی ادامه داد: ماه رمضان باید بهانه‌ای برای آموزش و تزکیه در سیستم اداری باشد تا در راه خدمت به خلق خدا یک قدم نسبت به گذشته بهتر باشیم
پزشکیان تصریح کرد: اگر نماز و روزه و دعا‌های ما در این ماه مبارک، تغییری در اخلاق و رفتارمان ایجاد نکند، طاعات و عبادات، موثر نبوده است.


کد مطلب: 446760

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/446760/نماینده-تبریز-مردم-قاشق-روغن-تهیه-می-کنند-نان-قسطی-می-خرند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1