کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک مطرح شد

مردم تحمل‌گرانی‌ها را ندارند

13 فروردين 1401 ساعت 12:00

امام جمعه دیشموک با نامگذاری سال اشاره کرد و گفت: دغدغه رهبری برای تقویت تولید و رشد اقتصادی برای افزایش درآمد و معیشت مردم بوده که نمونه آن نهضت تحریم تنباکو برای شکوفایی اقتصاد ملی در آن دوران بوده است.


امام جمعه دیشموک با نامگذاری سال اشاره کرد و گفت: دغدغه رهبری برای تقویت تولید و رشد اقتصادی برای افزایش درآمد و معیشت مردم بوده که نمونه آن نهضت تحریم تنباکو برای شکوفایی اقتصاد ملی در آن دوران بوده است.
 به گزارش کبنا، حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه نمازجمعه امروز ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری گفت: تکنولوژی و دانش منشأ پیشرفت هر کشوری است و امسال به نام سال تولید، اقتصاد دانش بنیان و کارآفرین نامگذاری شد.
 وی افزود: در صورتی که کالای ایرانی با دانش روز ساخته شود اقتصاد دانش بنیان و تولید رشد می‌کند.
 راوند ادامه داد: دغدغه رهبری برای تقویت تولید و رشد اقتصادی برای افزایش درآمد و معیشت مردم بوده که نمونه آن نهضت تحریم تنباکو برای شکوفایی اقتصاد ملی در آن دوران بوده است.
 امام جمعه دیشموک با اشاره به حضور کارگروه توسعه بخش دیشموک گفت: این کارگروه به دبیری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر ادارات به دستور استاندار در دیشموک حضور یافتند و با حضور میدانی در تمامی روستاها در حال جمع آوری ظرفیت‌ها و مشکلات برای توسعه دیشموک هستند.
 وی افزود: امید است این ظرفیت سنجی روستاهای بخش دیشموک سبب توسعه منطقه شود.
 راوند با اشاره به کارهای جهادی سپاه فتح ادامه داد: تلاش‌های گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی سبب رفع برخی از مشکلات شده که از حضور این عزیزان تقدیر می‌شود.

 امام جمعه دیشموک با اشاره به ضرورت نظارت بر بازار گفت: مردم تحمل گرانی‌ها را ندارند و تنظیم بازار بایستی توسط مسئولان بیشتر شود.
 امام جمعه دیشموک با اشاره به عملیات موشکی و پهپادی انصارالله یمن علیه تأسیسات نفتی عربستان گفت: این اقدام یمنی‌ها سبب ترس امارات شده که این عملیات غایت حملات یمن نبوده و متجاوزان سعودی و اماراتی آرامش را نمی‌بینند.
 وی افزود: این حمله اراده مقاوم مردم یمن را نشان داد و ناتوی عربی را شکست داد.
 راوند با اشاره به سالروز جمهوری اسلامی گفت: حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است و در نظام اسلامی برای تقویت آن تلاش کرده و با جهاد تبیین نظام اسلامی را تقویت کنیم.
 وی با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان افزود: ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا که شرط ورود به آن پاکی و انجام عمل صالح است.


کد مطلب: 446457

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/446457/مردم-تحمل-گرانی-ها-ندارند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1