کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خاتمی پیام نوروزی داد / ضدزور و بیداد، امید به بهبودی اوضاع

1 فروردين 1401 ساعت 1:30

رئیس دولت اصلاحات تاکید کرد: در مقابله با خشونت و زور و بیداد، نه اعمال خشونت متقابل، که تصمیم به تن‌ندادن به خشونتِ تحمیل شده و تلاش برای اصلاح است، بخصوص با نیرومند کردن و گسترش دادن گفتمان صلح و عدالت و آزادی


سیدمحمد خاتمی با انتشار پیامی، فرا رسیدن سال نو هجری خورشیدی را به عموم ملت ایران تبریک و شادباش گفت.
 به گزارش کبنا، متن پیام رئیس دولت اصلاحات به شرح زیر است:
 به نام خداوند بهار آفرین
 بار دیگر نوروز، نه تکراری ملال‌آور، که نشانه‌ی نو شدن طبیعت و لزوم نو شدن اندیشه و احساس و افزودن بر امید به بهبود اوضاع آدم و عالم، به‌رغم همه عواملی که در برابر این بهبودخواهی و بهبودجویی در کار است، و تلاش برای کمال بخشیدن به جان کمال جوی آدمی که آن را نهایت و منتهایی نیست.
 اگر در همه جا کم و بیش خشونت و زور و سرکوب و تبعیض و فریب و اهانت به انسان و انسانیت به گونه‌های مختلف حاکم است، آنچه در نهایت تعیین‌کننده سرنوشت است، آگاهی، اختیار، اراده و قدرت انتخاب انسان در برابر عوامل پلشت بازدارنده از حرکت به سوی زندگی خوب است. راه به سوی کمال مطلق گشوده است؛ اگر خواست و همت یاری کند.

 هشت سال دولت خاتمی از نگاه صاحبنظران بهداشت و درمان سطح سلامت افراد جامعه در این هشت سال ارتقاء یافت - ایسنا
 در مقابله با خشونت و زور و بیداد، نه اعمال خشونت متقابل، که تصمیم به تن‌ندادن به خشونتِ تحمیل شده و تلاش برای اصلاح است، بخصوص با نیرومند کردن و گسترش دادن گفتمان صلح و عدالت و آزادی و کوشیدن تا این گفتمان، گفتمان غالب و برانگیزاننده‌ی اراده‌های آزاد باشد.
 همزمانی عید امسال با سالروز میلاد مسعود امام مهدی عدالت گستر (ع) امید به بهبودی اوضاع را بیشتر می‌کند.
 عید نوروز را به همه ایرانیان عزیز و انبوه مردمانی که نوروز را گرامی می‌دارند و سالروز میلاد مهدی موعود (عج) را به همه‌ی آنان که جانشینی صلح و اصلاح را به جای بیداد و فریب و زور منتظرند شادباش می‌گویم.
 


کد مطلب: 446036

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/446036/خاتمی-پیام-نوروزی-ضدزور-بیداد-امید-بهبودی-اوضاع

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1