کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال پیامی مطرح شد؛

پیام تبریک رئیس انجمن صنفی پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان

28 اسفند 1400 ساعت 14:56

مسعود مولایی رئیس انجمن صنفی پیمانکاران استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی، ضمن تبریک انتصاب مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، سال نو را نیز به مردم این استان تبریک گفت.


مسعود مولایی رئیس انجمن صنفی پیمانکاران استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی، ضمن تبریک انتصاب مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، سال نو را نیز به مردم این استان تبریک گفت.
جناب آقای عابد محمدی، نوید مسرت‌بخش انتصاب شایسته حضرتعالی را به‌عنوان مدیر کل سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. حضور شما در اين مسئوليت به عنوان خادمي صديق و ولايتمدار با كوله بار گرانی از تجربه و تخصص در حوزه راهداری و برخورداری از تعهد، کارآمدی، لیاقت و شایستگی‌‌های برجسته، نويدبخش نشاط و تحرك بيش از پيش آن مدیریت محترم خواهد گرديد.
با توجه به سوابقی که جنابعالی در حوزه راهداری دارید، بارقه‌های امیدِ بسیاری در دل ما پیمانکاران استان کهگیلویه و بویراحمد روشن شده است که این استان در حوزه راهداری به شکوفایی و رونق برسد. انشاالله با حضور جنابعالی بتوانیم در توسعه ناوگان‌های عمومی قدم‌های خوبی برداریم.
امید است که با شیوه‌ی مدیریتیِ جدیدِ حاکم بر این اداره‌کل تمامی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از مواهب این مدیریت بیشترین بهره را ببرند و با افزایش کیفیت جاده‌ها و راه‌های استانی، از این به بعد کمترین تصادفات و سوانح جاده‌ای را شاهد باشیم.
بنده بر خود لازم می‌دانم فرارسیدن سال 1401 و آغاز قرن جدید و این عید باستانی را به همه مردم ایران و به ویژه مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض کنم. انشاالله در نخستین سال قرن جدید، علاوه بر نو شدن سال، افکار و رفتار ما نیز نو شود و همچنین شاهد از بین رفتن سایه شوم کرونا بر سر این مردم و شکوفایی و رونق اقتصادی به ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
مسعود مولایی رئیس انجمن صنفی پیماتکاران استان کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 445988

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/445988/پیام-تبریک-رئیس-انجمن-صنفی-پیمانکاران-کهگیلویه-بویراحمد-مدیرکل-راهداری-حمل-نقل-جاده-ای-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1