تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۴۴۵۹۵۹
با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد
تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بهمئی
۰
کبنا ؛مراسم تکریم و معارفه مدیر اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بهمئی با حضور زمان خوب مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه بریواحمد، امام جمعه، فرماندار، رئیس و دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی، فرمانده سپاه و جانشین نیروی انتظامی، شورای قضایی شهرستان، مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات دادگستری شهر لیکک برگزار شد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام محمد یوسف افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در این نشست گفت: در گذشته بخشی از مشکلات در خصوص مشکلات زنین در این شهرستان بهمئی رفع شد اما سرعت کاهش پیدا کرد.
وی در بحث پلاک ورودی شهر گفت: مشکلات پلاک و پلاک بندی زمینهای ورودی شهر مشکلات زیادی از جمله مشکلات روحی روانی ایجاد کرده که انتظار میرود این مشکلات به زودی حل شود.
وی ادامه داد: همه مسئولان باید دست به دست هم دهند تا بتوانیم مشکلات اراضی شهروندان لیکک را برطرف کنند.
افروغی ادامه داد: بالاترین ملاک وسنجش بحث رضایت مندی مردم است و با توجه به حجم مراجعات شهروندان به دفتر ثبت اسناد که بخش عمده این مشکلات با تدبیر موسوی رئیس اداره ثبت سابق، حل شد و باید خدا قوت و خسته نباشید گفت.
وی در ادامه اظهار داشت: اتفاقات بسار خوبی در جهت رفع مشکلات مردم در دوره مدیریت قبل اتفاق افتاد و از مدیریت جدید نیز این انتظار میرود که این روند را با تلاش بیشتر ادامه دهد.
زمان خوب مدیر کل ثبت اسناد املاک استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان ثبت اسناد املاک مشور یک دستگاه حقوقی حاکمیتی و خدمات رسان و زیر مجموعه قوه قضائیه است و کار ثبت اسناد تثبیت مالکیت است.
وی ادامه داد: اقدامات خوبی در حوزه فناوری ایجاد شده و ازجمله این اقدامات، در سال ۱۳۹۹ تمام پروندهها به صورت الکترونیکی ثبت شده و رتبه نخست کشوری در ثبت املاک ملی و ثبت آن را کسب کردهایم.
وی افزود: در سال ۱۴۰۰ در بحث ثبت اراضی دولتی و صدور اسناد مالکیت ملی، رتبه ۳ کشوری کسب کنیم و از افتخارات مهم ما به شمار میرود.
خوب در ادامه گفت: در سال ۱۴۰۱ بحث مهم صدور اسناد مالکیت کشاورزی را در دستور کار خود داریم و با برنامه مشترک بین دولت و قوه قضائیه این موضوع از شهرستان بویراحمد و گچساران شروع شده و در شهرستان بهمئی به دلیل تداخلات و تعارضات امار خوبی را شاهد نبودهایم و امیدوار هستیم با یک برنامه منسجم و منظم برای رفع این تداخلات شاهد این مهم باشیم.
وی اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم و چالش برانگیز بحث تداخل نقشههاست که از فرماندار محترم شهرستان بهمئی درخواست میکنیم با جدی گرفتن و عملیاتی کردن این موضوع شاهد رفع موانع پلاک بندی در سطح این شهرستان باشیم.
وی افزود؛ سیستم انتخاب رؤسای واحدها، معاونین و زیر مجموعه بر اساس سلامت، تخصص، تجربه، مردمداری و شایسته سالاری و بصورت سیستم پلکانی در کمیسیون انتصابات استان انتخاب و به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پیشنهاد داده میشود.
خوب در ادامه افزود، افراد معرفی شده پس از مراحل قانونی و شرکت در مصاحبههای تخصصی و عمومی در سازمان مرکزی با حکم رئیس و معاون راهبردی و توسعه مدیریت سازمان ثبت اسناد واملاک کشور ابلاغ صادر میشود.
این مسئول با اشاره به دخالت سیاسیون و نمایندگان در انتصابات این سازمان اظهار داشت و گفت؛ در انتخاب گزینهها هیچ شخص سیاسی یا نمایندهای نقشی نداشته و نخواهد داشت.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تصریح کرد؛ این اداره کل به عنوان دستگاه خدمت رسان وظیفه خدمت و انجام فرآیند عملکردی ابلاغی از سوی قوه قضائیه و سازمان ثبت اسناد کشور وظیفه تعامل و همکاری با تمام ادارات کل خاصه مجموعه استانداری، فرمانداری و ادارات متولی زمین در استان و شهرستانها را دارد.
در این آیین از خدمات عبدالرحیم موسوی تقدیر و اسماعیل الیا به عنوان سرپرست جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بهمئی معرفی شد.
لازم به توضیح است که آقای موسوی رئیس سابق ثبت اسناد و املاک شهرستان بهمئی با حکم معاون راهبردی و توسعه مدیریت سازمان ثبت اسناد و املاک به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد شهرستان کهگیلویه منصوب شد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام محمد یوسف افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در این نشست گفت: در گذشته بخشی از مشکلات در خصوص مشکلات زنین در این شهرستان بهمئی رفع شد اما سرعت کاهش پیدا کرد.
وی در بحث پلاک ورودی شهر گفت: مشکلات پلاک و پلاک بندی زمینهای ورودی شهر مشکلات زیادی از جمله مشکلات روحی روانی ایجاد کرده که انتظار میرود این مشکلات به زودی حل شود.
وی ادامه داد: همه مسئولان باید دست به دست هم دهند تا بتوانیم مشکلات اراضی شهروندان لیکک را برطرف کنند.
افروغی ادامه داد: بالاترین ملاک وسنجش بحث رضایت مندی مردم است و با توجه به حجم مراجعات شهروندان به دفتر ثبت اسناد که بخش عمده این مشکلات با تدبیر موسوی رئیس اداره ثبت سابق، حل شد و باید خدا قوت و خسته نباشید گفت.
وی در ادامه اظهار داشت: اتفاقات بسار خوبی در جهت رفع مشکلات مردم در دوره مدیریت قبل اتفاق افتاد و از مدیریت جدید نیز این انتظار میرود که این روند را با تلاش بیشتر ادامه دهد.
زمان خوب مدیر کل ثبت اسناد املاک استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان ثبت اسناد املاک مشور یک دستگاه حقوقی حاکمیتی و خدمات رسان و زیر مجموعه قوه قضائیه است و کار ثبت اسناد تثبیت مالکیت است.
وی ادامه داد: اقدامات خوبی در حوزه فناوری ایجاد شده و ازجمله این اقدامات، در سال ۱۳۹۹ تمام پروندهها به صورت الکترونیکی ثبت شده و رتبه نخست کشوری در ثبت املاک ملی و ثبت آن را کسب کردهایم.
وی افزود: در سال ۱۴۰۰ در بحث ثبت اراضی دولتی و صدور اسناد مالکیت ملی، رتبه ۳ کشوری کسب کنیم و از افتخارات مهم ما به شمار میرود.
خوب در ادامه گفت: در سال ۱۴۰۱ بحث مهم صدور اسناد مالکیت کشاورزی را در دستور کار خود داریم و با برنامه مشترک بین دولت و قوه قضائیه این موضوع از شهرستان بویراحمد و گچساران شروع شده و در شهرستان بهمئی به دلیل تداخلات و تعارضات امار خوبی را شاهد نبودهایم و امیدوار هستیم با یک برنامه منسجم و منظم برای رفع این تداخلات شاهد این مهم باشیم.
وی اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم و چالش برانگیز بحث تداخل نقشههاست که از فرماندار محترم شهرستان بهمئی درخواست میکنیم با جدی گرفتن و عملیاتی کردن این موضوع شاهد رفع موانع پلاک بندی در سطح این شهرستان باشیم.
وی افزود؛ سیستم انتخاب رؤسای واحدها، معاونین و زیر مجموعه بر اساس سلامت، تخصص، تجربه، مردمداری و شایسته سالاری و بصورت سیستم پلکانی در کمیسیون انتصابات استان انتخاب و به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پیشنهاد داده میشود.
خوب در ادامه افزود، افراد معرفی شده پس از مراحل قانونی و شرکت در مصاحبههای تخصصی و عمومی در سازمان مرکزی با حکم رئیس و معاون راهبردی و توسعه مدیریت سازمان ثبت اسناد واملاک کشور ابلاغ صادر میشود.
این مسئول با اشاره به دخالت سیاسیون و نمایندگان در انتصابات این سازمان اظهار داشت و گفت؛ در انتخاب گزینهها هیچ شخص سیاسی یا نمایندهای نقشی نداشته و نخواهد داشت.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تصریح کرد؛ این اداره کل به عنوان دستگاه خدمت رسان وظیفه خدمت و انجام فرآیند عملکردی ابلاغی از سوی قوه قضائیه و سازمان ثبت اسناد کشور وظیفه تعامل و همکاری با تمام ادارات کل خاصه مجموعه استانداری، فرمانداری و ادارات متولی زمین در استان و شهرستانها را دارد.
در این آیین از خدمات عبدالرحیم موسوی تقدیر و اسماعیل الیا به عنوان سرپرست جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بهمئی معرفی شد.
لازم به توضیح است که آقای موسوی رئیس سابق ثبت اسناد و املاک شهرستان بهمئی با حکم معاون راهبردی و توسعه مدیریت سازمان ثبت اسناد و املاک به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد شهرستان کهگیلویه منصوب شد.