تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۴۴۵۹۵۹
با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد

تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بهمئی

۰
تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بهمئی
کبنا ؛مراسم تکریم و معارفه مدیر اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بهمئی با حضور زمان خوب مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه بریواحمد، امام جمعه، فرماندار، رئیس و دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی، فرمانده سپاه و جانشین نیروی انتظامی، شورای قضایی شهرستان، مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات دادگستری شهر لیکک برگزار شد.
 به گزارش کبنا، حجت الاسلام محمد یوسف افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در این نشست گفت: در گذشته بخشی از مشکلات در خصوص مشکلات زنین در این شهرستان بهمئی رفع شد اما سرعت کاهش پیدا کرد.
 وی در بحث پلاک ورودی شهر گفت: مشکلات پلاک و پلاک بندی زمینهای ورودی شهر مشکلات زیادی از جمله مشکلات روحی روانی ایجاد کرده که انتظار می‌رود این مشکلات به زودی حل شود.
 وی ادامه داد: همه مسئولان باید دست به دست هم دهند تا بتوانیم مشکلات اراضی شهروندان لیکک را برطرف کنند.
 افروغی ادامه داد: بالاترین ملاک وسنجش بحث رضایت مندی مردم است و با توجه به حجم مراجعات شهروندان به دفتر ثبت اسناد که بخش عمده این مشکلات با تدبیر موسوی رئیس اداره ثبت سابق، حل شد و باید خدا قوت و خسته نباشید گفت.

 وی در ادامه اظهار داشت: اتفاقات بسار خوبی در جهت رفع مشکلات مردم در دوره مدیریت قبل اتفاق افتاد و از مدیریت جدید نیز این انتظار می‌رود که این روند را با تلاش بیشتر ادامه دهد.
 زمان خوب مدیر کل ثبت اسناد املاک استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان ثبت اسناد املاک مشور یک دستگاه حقوقی حاکمیتی و خدمات رسان و زیر مجموعه قوه قضائیه است و کار ثبت اسناد تثبیت مالکیت است.
 وی ادامه داد: اقدامات خوبی در حوزه فناوری ایجاد شده و ازجمله این اقدامات، در سال ۱۳۹۹ تمام پرونده‌ها به صورت الکترونیکی ثبت شده و رتبه نخست کشوری در ثبت املاک ملی و ثبت آن را کسب کرده‌ایم.
وی افزود: در سال ۱۴۰۰ در بحث ثبت اراضی دولتی و صدور اسناد مالکیت ملی، رتبه ۳ کشوری کسب کنیم و از افتخارات مهم ما به شمار می‌رود.
خوب در ادامه گفت: در سال ۱۴۰۱ بحث مهم صدور اسناد مالکیت کشاورزی را در دستور کار خود داریم و با برنامه مشترک بین دولت و قوه قضائیه این موضوع از شهرستان بویراحمد و گچساران شروع شده و در شهرستان بهمئی به دلیل تداخلات و تعارضات امار خوبی را شاهد نبوده‌ایم و امیدوار هستیم با یک برنامه منسجم و منظم برای رفع این تداخلات شاهد این مهم باشیم.
وی اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم و چالش برانگیز بحث تداخل نقشه‌هاست که از فرماندار محترم شهرستان بهمئی درخواست می‌کنیم با جدی گرفتن و عملیاتی کردن این موضوع شاهد رفع موانع پلاک بندی در سطح این شهرستان باشیم.

 وی افزود؛ سیستم انتخاب رؤسای واحدها، معاونین و زیر مجموعه بر اساس سلامت، تخصص، تجربه، مردمداری و شایسته سالاری و بصورت سیستم پلکانی در کمیسیون انتصابات استان انتخاب و به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پیشنهاد داده می‌شود.
 خوب در ادامه افزود، افراد معرفی شده پس از مراحل قانونی و شرکت در مصاحبه‌های تخصصی و عمومی در سازمان مرکزی با حکم رئیس و معاون راهبردی و توسعه مدیریت سازمان ثبت اسناد واملاک کشور ابلاغ صادر می‌شود.
 این مسئول با اشاره به دخالت سیاسیون و نمایندگان در انتصابات این سازمان اظهار داشت و گفت؛ در انتخاب گزینه‌ها هیچ شخص سیاسی یا نماینده‌ای نقشی نداشته و نخواهد داشت.
 مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تصریح کرد؛ این اداره کل به عنوان دستگاه خدمت رسان وظیفه خدمت و انجام فرآیند عملکردی ابلاغی از سوی قوه قضائیه و سازمان ثبت اسناد کشور وظیفه تعامل و همکاری با تمام ادارات کل خاصه مجموعه استانداری، فرمانداری و ادارات متولی زمین در استان و شهرستان‌ها را دارد.
 در این آیین از خدمات عبدالرحیم موسوی تقدیر و اسماعیل الیا به عنوان سرپرست جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بهمئی معرفی شد.

 لازم به توضیح است که آقای موسوی رئیس سابق ثبت اسناد و املاک شهرستان بهمئی با حکم معاون راهبردی و توسعه مدیریت سازمان ثبت اسناد و املاک به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد شهرستان کهگیلویه منصوب شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

نتيجه انتخابات سال آينده!

نتيجه انتخابات سال آينده!

دبيركل مجمع ايثارگران در شفاف‌سازي حواشي اخير از مشكلات نرم‌افزاري، ملاحظات آيين‌نامه‌اي ...
ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران توسط یک مراجعه کننده که درخواست غیرقانونی داشت ...
توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس کانکسی، استیجاری و مستهلک بودن برخی ...
1