کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خبر داد

آمادگی کامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد جهت سوخت‌رسانی مطلوب در تعطیلات نوروز

26 اسفند 1400 ساعت 0:11

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل شرکت و جایگاههای عرضه سوخت استان برای ارائه سوخترسانی مطلوب به همشهریان و مسافران نوروزی خبر داد.


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل شرکت و جایگاههای عرضه سوخت استان برای ارائه سوخترسانی مطلوب به همشهریان و مسافران نوروزی خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد به منظور آماده سازی جایگاههای سوخت استان، بازدید و گلگشت‌های نوروزی با حضور واحدهای مرتبط شرکت در سطح استان در قالب گروه معین انجام گردید.
سالار خشایی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه جمع بندی تشکیل تیم‌های گلگشت نوروزی اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پایانی سال و آغاز سال نو، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد  ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، آمادگی کامل جهت سوخترسانی مطلوب همچون سال‌های گذشته، را برای همشهریان و مسافران شریف داردو  هیچ گونه کمبود خاصی جهت سوخترسانی در سطح استان وجود ندارد.

مهندس خشایی افزود: بحمدالله گروه اعزامی به کلیه جایگاههای سوخت استان، بازدیدهای  مورد نظر را انجام  و در صورت مشاهده نواقصات جهت رفع کامل به مالکین جایگاههای سوخت و روسای شهرستانها ابلاغ گردیده است و با  بهره‌گیری از تجارب گذشته در تشکیل تیم‌های گلگشت نوروزی و ارزیابی عملکرد این تیم‌ها، بمنظور نظارت و کنترل بر ارائه خدمات مطلوب سوخترسانی در جایگاه‌ها و تاسیسات گاز مایع توسط کارشناسان و تیم‌های گلگشت را نقطه عطفی در خدمت رسانی به همشهریان و  مسافرین نوروزی دانست.
مدیر منطقه کهگیلویه و بویرحمد  ضمن تشکر از مالکین و متصدیان جایگاه‌ها سوخت استان تصریح کرد:  جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان (بنزین، نفتگاز و CNG) آمادگی کامل  خدمت رسانی به مهمانان نوروزی و همشهریان گرامی را دارد  و تمام جایگاههای عرضه سوخت در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد از استانداردهای لازم برخوردار هستند و همشهریان و مسافران عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل از طریق تماس با شماره 09627 مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نسبت به ارائه گزارشات خود اقدام نمایند.

خشایی در پایان گفت: در چند روزه اخیر بازرسانی در قالب گلگشت نوروزی از سوی ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به استان اعزامی گردیدند که بازرسان اعزامی آمادگی و عملکرد منطقه کهگیلویه و بویراحمد را مطلوب و عالی اعلام نمودند.









 


کد مطلب: 445918

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/445918/آمادگی-کامل-شرکت-ملی-پخش-فرآورده-های-نفتی-منطقه-کهگیلویه-بویراحمد-جهت-سوخت-رسانی-مطلوب-تعطیلات-نوروز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1